Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ένοχοι κρίθηκαν Κεντέρης και Θάνου

Ποινές φυλάκισης με αναστολή κατά συγχώνευση 31 μηνών στους αθλητές, Κώστα Κεντέρη και Κατερίνα Θάνου, και 33 μηνών στον προπονητή, Χρήστο Τζέκο, επιβλήθηκαν πριν από λίγο από το 6ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας για την υπόθεση του τροχαίου του ατυχήματος παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004.

Οι επτά γιατροί του ΚΑΤ καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης από έξι έως οκτώ μήνες και οι δύο αυτόπτες μάρτυρες σε επτά και 15 μήνες. Οι ποινές έχουν ανασταλτικό χαρακτήρα για όλους.

Έντονα αντέδρασαν οι συνήγοροι υπεράσπισης των αθλητών και του προπονητή, υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα το γεγονός ότι δεν αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου, όπως ζήτησαν. Σημειώνεται, δε, ότι μετά την ανάγνωση της απόφασης ο Χρήστος Τζέκος αποχώρησε από το δικαστήριο.

«Δεν είναι άξιοι οι ολυμπιονίκες; Δεν προσέφεραν τίποτα σε αυτή τη χώρα; Αυτό το ελαφρυντικό έχει αναγνωριστεί ακόμη και στους κατηγορουμένους για 5,5 τόνους κοκαΐνης» είπε – μεταξύ άλλων – ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος, συνήγορος των αθλητών και πρόσθεσε: «Μόνο θλίψη προκαλεί η απόφασή σας και μιλώ ως νομικός και ως Έλληνας».



http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=307504&cid=4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΑΚΟΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΝΙΣΗΣ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΝΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 14/5



Σάββατο, 14 Μάιος στις 11:00 μ.μ. 15 Μάιος στις 2:00 π.μ.


Ο Γιώργος Καπνίσης και ο Δημήτρης Φάκος τo Σάββατo 14 Μαϊου στο Μοσχάτο!!!! Τα σπάμε, τραγουδάμε, καλαμπουρίζουμε και γουστάρουμε... στην γνωστή πια ανατρεπτική ακουστική μέθοδο τους!!!!

Stand Up... Κωνσταντίνος Ραβνιωτόπουλος... αν δε το δεις, δε το πιστεύεις!!!

Βιολί: Τριαντάφυλλος Βαβάτσικος



VERTIGO BAR
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ & ΣΟΛΩΜΟΥ 80Β, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΤΗΛ. 6937581184





http://www.facebook.com/event.php?eid=208037615894556

Κόκκινο κι αυτό - Πρωταθλητής για 4η φορά ο Ολυμπιακός


Μετά το ποδόσφαιρο και το βόλεϊ αντρών ήρθε η ώρα της γυναικείας ομάδας πόλο γυναικών του Ολυμπιακού να πανηγυρίσει το τέταρτο πρωτάθλημα της ιστορίας της, "αρπάζοντας" τον τίτλο από τη Βουλιαγμένη που είχε το πλεονέκτημα έδρας.


Τα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη είχαν κάνει τη δουλειά τους στα δύο πρώτα ματς, είχαν σπάσει την έδρα της Βουλιαγμένης και έχοντας πλέον το πλεονέκτημα έδρας, πήραν τη νίκη και τον τίτλο μέσα στο σπίτι τους.

Ο τέταρτος τελικός της Α1 πόλο γυναικών ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τις ερυθρόλευκες. Μετά το τέλος των δύο πρώτων οκταλέπτων είχαν πρόβαδισμα 8 γκολ! και ουσιαστικά είχαν εξασφαλίσει τη νίκη.

Η Βουλιαγμένη δεν παραδόθηκε, προσπάθησε να γυρίσει ένα φαινομενικά χαμένο ματς αλλά δεν τα κατάφερε. Το τελικό 11-9 επέτρεψε στα κορίτσια του Ολυμπιακού να σηκώσουν το 4ο πρωτάθλημα στην ιστορία του συλλόγου και να διατηρήσουν την παράδοση των τελευταίων χρόνων που θέλει την ομάδα με το μειονέκτημα έδρας να παίρνει τον τίτλο.

Τα οκτάλεπτα: 5-2, 5-0, 0-3, 1-4

Ολυμπιακός (Χάρης Παυλίδης): Φαν Μπέλκουμ 5, Αντωνάκου 3, Μανωλιουδάκη 2, Αβραμίδου 1

Βουλιαγμένη (Αλεξία Καμμένου): Τσουκαλά 4, Κόνουκ 2, Ασημάκη 2, Λιόση 1 



http://www.newsit.gr/

Έναρξη με «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» Η καρδιά του σινεμά χτυπά στις Κάννες, που υποδέχονται πλήθος αστέρων


Κάννες, Γαλλία
Ηλιόλουστος ο καιρός στις Κάννες, όπου από τις 11 έως τις 22 Μαΐου θα παρελάσει όλη η αφρόκρεμα του ευρωπαϊκού και αμερικανικού σινεμά. Η αφίσα του Φεστιβάλ που «φιλοξενεί» τη Φέι Νταναγουέι τραβάει τα βλέμματα όσων κάνουν βόλτα στην Κρουαζέτ. 

Γνωστοί σκηνοθέτες και πλήθος λαμπερών σταρ αναμένεται να κατακλύσουν φέτος την γαλλική Ριβιέρα για να παραστούν στο 64ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών.

Ο Ρόμπερντ Ντε Νίρο, ο Μπραντ Πιτ, ο Σον Πεν, η Κατρίν Ντενέβ, η Πενέλοπε Κρουθ, ο Τζόνι Ντεπ, ο Τζουντ Λο και η Ούμα Θέρμαν είναι μερικά μόνο από τα πρόσωπα που θα χαρίσουν τη λάμψη τους στο φετινό Φεστιβάλ.

Έξω από την αίθουσα Λιμιέρ το κόκκινο χαλί έχει στρωθεί, περιμένοντας να περπατήσουν πάνω του διάσημοι σταρ.

Το εναρκτήριο λάκτισμα δίνεται με τη νέα ταινία του Γούντι Άλεν, Μεσάνυχτα στο Παρίσι.

Υψηλές είναι οι προσδοκίες ότι την προβολή της ταινίας θα παρακολουθήσει και η Πρώτη Κυρία, Κάρλα Μπρούνι -μετά του συζύγου της Νικολά Σαρκοζί;-, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αύξηση των μέτρων ασφαλείας στη γαλλική λουτρόπολη.

Ο Γάλλος πρόεδρος δεν πρέπει να είναι πολύ ικανοποιημένος, βέβαια, μιας και στο φετινό Φεστιβάλ θα προβληθεί εκτός συναγωνισμού και το La Conquete, ταινία που περιγράφει την άνοδο του Νικολά Σαρκοζί στην εξουσία, την αναγόρευσή του σε υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας το 2002 και την εκλογή στην Προεδρία της Γαλλικής Δημοκρατίας το 2007. Η άνοδος αυτή συνοδεύεται, βέβαια, από μυστικές συμφωνίες, προδοσίες και έρωτες, παρουσιάζοντας ένα πορτρέτο του Γάλλου ηγέτη που λίγο θα τον ικανοποιούσε. 

Κατά τα άλλα, ανάμεσα στις ταινίες που θα παρουσιαστούν είναι και το πολυαναμενόμενο Tree of Life, η νέα ταινία του σκηνοθέτη Τέρενς Μάλικ, με πρωταγωνιστή τους Μπραντ Πιτ και Σον Πεν, ενώ στις Κάννες θα προβληθούν -εκτός συναγωνισμού- και οι τέταρτοι, τρισδιάστατοι Πειρατές της Καραϊβικής, με πρωταγωνιστή τον Τζόνι Ντεπ.

Ο Δανός Λαρς Φον Τρίερ παρουσιάζει στις Κάννες το δραματικό φιλμMelancholia στο οποίο παίζουν, μεταξύ άλλων, οι Κίφερ Σάδερλαντ και Κίρστεν Νταντ. Ο Ισπανός σκηνοθέτης Πέδρο Αλμοδόβαρ σκηνοθετεί το La piel que habito (Το δέρμα στο οποίο ζω). Την Ιταλία εκπροσωπεί ο Νάνι Μορέτι με την ταινία Habemus Papam, όπου παρακολουθούμε την σχέση ενός «αναποφάσιστου» Πάπα με τον ψυχοθεραπευτή του. 

Στο Αγόρι με το ποδήλατο οι Βέλγοι αδελφοί Ζαν Πιέρ και Λικ Νταρντέν σκηνοθετούν την Σεσίλ ντε Φρανς στον ρόλο της κοινωνικής λειτουργού που αναλαμβάνει την προστασία ενός ανήλικου αγοριού που εγκατέλειψε ο πατέρας του.

Ο Σον Πεν ερμηνεύει έναν «συνταξιούχο» ροκ σταρ στην ταινία του Πάολο Σορεντίνο This Must Be the Place.

Το Φεστιβάλ θα διαρκέσει έως τις 22 Μαΐου και θα ρίξει αυλαία με την ταινίαThe Beloved, όπου πρωταγωνιστεί η Κατρίν Ντενέβ.
Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/

Τι κάνει σήμερα ο Ηλίας Ρωσίδης;


Ο κόσμος του Ολυμπιακού δε ξεχνά την προσφορά του

Είναι γέννημα θρέμμα Πειραιώτης και Ολυμπιακός. Συνέδεσε το όνομά του με την ομάδα του λιμανιού. Ο Ηλίας Ρωσίδης τη δεκαετία του ΄50 ήταν από τους πρωταγωνιστές της ομάδας. Σάρωνε τους εγχώριους τίτλους και «ανάγκασε» όλη την Ελλάδα να την φωνάζει «Θρύλος».

Ο Ηλίας Ρωσίδης γεννήθηκε το 1927 στο Νέο Φάληρο. Από πολύ μικρή ηλικία άρχισε να αθλείται και εγγράφηκε στον Ολυμπιακό, όπου ασχολήθηκε αρχικά με το στίβο και τους δρόμους ταχύτητας: τα 100, 200 και 400 μέτρα.

Κάποια μέρα κι ενώ παρακολουθούσε την προπόνηση της ομάδας, τραυματίστηκε ο τερματοφύλακας, ο Λούβαρης και του ζήτησαν να τον αντικαταστήσει. Από τότε έμεινε στον Ολυμπιακό μέχρι το τέλος της καριέρας του.

Πρώτη φορά αγωνίστηκε εναντίον του Φωστήρα στο κύπελλο το 1948. Συμμετείχε στην Εθνική Ελλάδας 29 φορές με πρώτη το 1951. Έγινε αρχηγός της από το 1954. Έπαιξε στο πρώτο παιχνίδι ελληνικών ομάδων όπου ο Ολυμπιακός βρέθηκε αντιμέτωπος με τη Μίλαν το 1959. Δύο χρόνια αργότερα, το 1961, «κρέμασε» τα παπούτσια του λόγω των πολλών τραυματισμών του.



Σήμερα, ο Ηλίας Ρωσίδης, δεν χάνει αγώνα της αγαπημένης του ομάδας, όπως λέει στοnewsbeast.gr. Και όποτε οι αγώνες στο Καραϊσκάκη γίνονται νωρίς εκείνος πηγαίνει στο γήπεδο για να παρακολουθήσει από κοντά τα ματς. Νοσταλγεί τα χρόνια του στην ομάδα αλλά γνωρίζει ότι ο χρόνος πίσω δεν γυρνά.

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής μένει με τη σύζυγό του στο Μοσχάτο. Όταν λοιπόν δεν καταφέρνει να πάει στο γήπεδο, ανοίγει την τηλεόραση και παρακολουθεί τα δρώμενα. Αρνείται να πιστέψει, όπως αναφέρει στο newsbeast.gr, τη βία που υπάρχει σήμερα μέσα και έξω από τους αγωνιστικούς χώρους. «Πρέπει να βρεθεί λύση γιατί θα θρηνήσουμε θύματα. Στη δική μου εποχή τέτοια πράγματα δεν συνέβαιναν. Οι φίλαθλοι αντίπαλων ομάδων κάθονταν μαζί, ο ένας δίπλα στον άλλο. Πρέπει λοιπόν να το πάρουν απόφαση και να πάρουν αυστηρά μέτρα για να σωθεί το ποδόσφαιρο» τονίζει.



Όμως, επειδή το ταλέντο του στο χειρισμό της μπάλας, ήταν αδιαμφισβήτητο, προτείνει στην ομάδα του: «Ο Ολυμπιακός θέλει ενίσχυση. Η ομάδα για να καταφέρει μία διάκριση στην Ευρώπη, πρέπει να ενισχυθεί με νέα παιδιά».

Έδωσε, όπως λέει, τη ζωή του για την ομάδα του Πειραιά. Και δεν το έχει μετανιώσει αφού αγωνιζόταν για τη φανέλα κι όχι για τα χρήματα που χαρίζει σήμερα το ποδόσφαιρο στους επαγγελματίες παίχτες. Και η αγάπη του για τον Ολυμπιακό σφραγίζεται από την αγάπη που δείχνει ο κόσμος, όπως σημειώνει, προς το πρόσωπό του.



«Μου κάνει εντύπωση πως οι οπαδοί της ομάδας με αναγνωρίζουν. Τότε εμείς παίζαμε για το ηθικό όνομα, για τη φανέλα, κι όχι για το χρήμα». Και πιστεύει ότι το ταλέντο του ιδίου και των συμπαικτών του θα αναγνωριζόταν αν έπαιζε σήμερα αν εκείνοι γεννιούνταν αυτή την εποχή.



Κάνει παρέα με όσους παλαίμαχους βρίσκονται στη ζωή. Αγωνίζεται στα φιλικά Βραδυποριακός – Ταλαιπωριακός που διεξάγονται μία φορά το χρόνο στο γήπεδο της Προοδευτικής. Όνειρό του, παραμένει το πρωτάθλημα, στο οποίο θα ήθελε να αγωνιστεί αν γυρνούσε πίσω το χρόνο. Και επειδή είναι πατέρας και παππούς, μιλά στα παιδιά του και τα εγγόνια του για το σωστό ποδόσφαιρο.
http://www.newsbeast.gr/

Γενική απεργία αύριο


Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Σε 24ωρη γενική απεργία προχωρούν αύριο ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ εκφράζοντας την αντίθεσή τους για τις «άδικες και σκληρές πολιτικές που εκτοξεύουν την ανεργία, διευρύνουν την ψευτο-απασχόληση καταπατούν τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και τα εργασιακά δικαιώματα, εκποιούν τις ΔΕΚΟ και το δημόσιο πλούτο, χωρίς ταυτόχρονα να εξασφαλίζουν την έξοδο από την κρίση και την ύφεση της ελληνικής οικονομίας», όπως αναφέρουν τα συνδικάτα σε ανακοίνωσή τους.

Η απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων θα γίνει στις 11πμ στο Πεδίον του Άρεως και θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή.

Το ΠΑΜΕ θα συγκεντρωθεί στις 10 στην Ομόνοια. 

Στην απεργία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, στις ΔΕΚΟ και τις τράπεζες. 

Στην απεργία συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ τα μπλε λεωφορεία θα ακινητοποιηθούν από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. 

Οι συρμοί του ηλεκτρικού δεν θα κινηθούν από την έναρξη της βάρδιας έως τις 10 το πρωί και από τις 4 το απόγευμα  έως τη λήξη της βάρδιας. 

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες ακινητοποιημένα θα μείνουν τα τρένα του ΟΣΕ και οι συρμοί του Προαστιακού ενώ τα τρόλεϊ και το τραμ θα κυκλοφορήσουν από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ.

Το Μετρό θα παραμείνει ακινητοποιημένο από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί.

Στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα έχουν εξαγγείλει οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Το διάστημα αυτό δεν θα εκτελείται καμία πτήση από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια.
http://www.newsbeast.gr/

Γίνονται κάθε χρόνο προς τιμήν της Αγίας Ειρήνης Με επιτυχία οι 5οι Ιππικοί Αγώνες στις Λούρες Γόρτυνας

Το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα των θεατών ήταν η καλύτερη απόδειξη της επιτυχίας με την οποία στέφθηκαν οι 5οι Ιππικοί Αγώνες που διεξήχθησαν στις Λούρες του Δήμου Γόρτυνας και οι οποίοι γίνονται κάθε χρόνο προς τιμήν της Αγίας Ειρήνης.

Διαβάστε περισσότερα στοhttp://www.cretalive.gr/new/34517/crete/



http://www.protothema.gr/

Από τις 12 έως τις 4 το απόγευμα Τετράωρη στάση εργασίας σήμερα στον ηλεκτρικό

Ακινητοποιημένος για πάνω από 4 ώρες θα παραμείνει σήμερα, Τρίτη 10 Μαΐου, ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, λόγω της νέας στάσης εργασίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς, διαμαρτυρόμενοι για τις μετατάξεις των εργαζομένων.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα, γεγονός που σημαίνει ότι τα τελευταία δρομολόγια πριν από τη στάση, από Πειραιά προς Μοναστηράκι και από Αττική προς Κηφισιά -και αντίστροφα- θα αναχωρήσουν από 5 έως και 20 λεπτά πριν από τις 12 το μεσημέρι.



Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=121093

Παλιό Μοσχάτο (Φωτογραφίες) Μια φωτογραφική αναδρομή στο Μοσχάτο των αρχών του 20ου αιώνα, σε εποχές που πέρασαν ανεπιστρεπτί...


14/5/08


Δύο Μοσχατιώτες σε μονιππο στην παραλιακή λεωφόρο κοντά στον Κηφισό το 1945
Προσέξτε το σπίτι στο βάθος.





Τα παιδιά του δημοτικού σχολείου ποζάρουν μετά από την παράσταση, το 1927

Το πρώτο ταξί στο Μοσχάτο, στις 7 Ιουλίου 1940



Στα εγκαίνια του ναού των Παμμεγίστων ταξιαρχών στις 29 Ιουνίου 1943, στη γιορτή Πέτρου και Παύλου


Θερισμός και...


εκτροφή αγελάδων στα χωράφια του Μοσχάτου (δεκαετία 1940,1955)


Τέλος η πλημμύρα του '55, γιατί μπορεί το Μοσχάτο να έχει αλλάξει τελείως όμως, απ' ότι φαίνεται στοιχεία όπως οι πλημμύρες είναι διαχρονικά...


(Οι περισσότερες φωτογραφίες είναι από ένα παλίο ημερολόγιο του δήμου Μοσχάτου)



http://thesleepthief.blogspot.com/

ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ για συμμετοχή στην αντιφασιστική διαδήλωση της Καλλιθέας.





ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΣΧΑΤΟΥ


Στις 3.30 ξημερώματα Κυριακής 8 Μάη, μια ομάδα 7-8 νεοναζί έκαναν εμπρηστική με επίθεση σε ισόγειο χώρο προσευχής αράβων μουσουλμάνων μεταναστών που λειτουργεί εδώ και 9 χρόνια στην οδό Σοφοκλέους στην Καλλιθέα από τον Αραβικό Όμιλο “Ελ Σαλχίν” (Οι καλοί άνθρωποι). Για το λόγο ως απάντηση σε αυτές τις ενέργειες αυτό την Τρίτη 10-05-2011ώρα 6.30΄ το απόγευμα πραγματοποιείται αντιφασιστική διαδήλωση στη γωνία Σοφοκλέους και Σπάρτης στην Καλλιθέα. Η Μεσοποταμία, της οποίας τα το σπίτι πρόσφατα είχε δεχτεί ανάλογη φασιστική επίθεση  καλεί τουτς φίλους και τα μέλη της για συμμετοχή στην διαδήλωση.


http://www.mesopotamia.gr


Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Θεατρική παράσταση κρατουμένων στις φυλακές Αυλώνα

Η επιθυμία για δημιουργία και επαφή μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια. Απόδειξη η θεατρική παράσταση «Αφετηρία» της 15μελούς πολυσυλλεκτικής ομάδας των κρατουμένων του Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα, σε σκηνοθεσία Στάθη Γράψα.

Η ιδιαιτερότητα της παράστασης είναι ότι βασίζεται στην κίνηση και όχι στον λόγο, μια και οι ανήλικοι ηθοποιοί κατάγονται όχι μόνο από τη Ελλάδα αλλά και από άλλες χώρες, όπως Νιγηρία, Τουρκία, Πακιστάν, Σομαλία, Αλγερία.

Οι νεαροί κρατούμενοι, μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κράτησης του Καταστήματος, που διευθύνει ο Νίκος Αρμένης, έχουν βρει κώδικα επικοινωνίας και θα τον μοιραστούν το Σάββατο 14 Μαΐου 2011 με τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Κωφών και της ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας κωφών «Τρελά Χρώματα», που θα παρακολουθήσουν την παράστασή τους.

Το αίτημα του προέδρου της Ένωσης, Κωνσταντίνου Σίμψη, έγινε δεκτό από τον ειδικό γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μαρίνο Σκανδάμη, καθώς κρίθηκε ωφέλιμη η εμπειρία της επαφής των κρατουμένων με επισκέπτες που δίνουν αγώνα ζωής, για να πετύχουν το καλύτερο.

Η θεατρική παράσταση «Αφετηρία» πραγματεύεται τη διαρκή προσπάθεια του κρατούμενου να ισορροπήσει σε λεπτές γραμμές και να αντισταθεί στις δυνάμεις που τον κρατούν καθηλωμένο στην παραβατικότητα. Στην προσπάθεια αυτή, άλλοι τα καταφέρνουν και άλλοι αποτυγχάνουν.

Η παράσταση είναι έτσι δομημένη, ώστε στο τέλος της αρκετοί θεατές να βρίσκονται πάνω στη σκηνή, δίνοντας με αυτό τον τρόπο το μήνυμα της αλληλεγγύης της κοινωνίας στην προσπάθεια των κρατουμένων.



http://www.zougla.gr/

Αφαίρεση άδειας λειτουργίας βενζινάδικου, λόγω «πειραγμένων» αντλιών


«Πειραγμένες» αντλίες σε πρατήριο υγρών καυσίμων  στο Μοσχάτο εντόπισε το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί στο πρατήριο τέσσερις παρεμβατικοί μηχανισμοί, οι οποίοι αλλοίωναν τις ενδείξεις αντλιών ως προς την παρεχομένη ποσότητα, εξαπατώντας τους καταναλωτές.
Βάσει του νέου νομοθετικού πλαισίου, που πρόσφατα ψηφίστηκε, προβλέπεται σε βάρος του πρατηριούχου οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, βαρύτατο πρόστιμο και ποινικές κυρώσεις.
http://www.naftemporiki.gr/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (για συλλογή φαρμάκων,οχι ληγμένα, απο γονείς και κηδεμόνες και εκπ/πους 6ου Δημοτικού σχολείου Μοσχάτου για τους "Γιατρούς του κόσμου'


ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ-"Ο Θυρωρός της Νύχτας" θεατρική διασκευή της ομώνυμης ταινίας της Λιλιάνας Καβάνι από την Χαρά Τσιώλη σε σκηνοθεσία, για πρώτη φορά στο θέατρο, του Γιώργου Πανουσόπουλου με τους Τάκη Χρυσικάκο, Ζαχαρία Ρόχα, Μαρία Τσαρούχα, Δημήτρη Καλατζή Από 19/5 έως 5/6 Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:30 Αίθουσα: Black Box


O Γιώργος Πανουσόπουλος, αγαπημένος σκηνοθέτης κινηματογράφου, για πρώτη φορά καταπιάνεται με τη θεατρική σκηνοθεσία και μας προφέρει τη δική του ματιά στο έργο "Ο Θυρωρός της Νύχτας" σε διασκευή της εμβληματικής ομώνυμης ταινίας της Λιλιάνα Καβάνι, από την Χαρά Τσιώλη.  Ο θεατρικός Θυρωρός της Νύχτας κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 19 Μαΐου, στις 21:30, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης- Αίθουσα Black Box, για 15 μόνο παραστάσεις και με πρωταγωνιστές τους Τάκη Χρυσικάκο, Μαρία Τσαρούχα, Ζαχαρία Ρόχα και Δημήτρη Καλαντζή.

Στο έργο,  ο Μαξ, πρώην Ες Ες με θητεία σε στρατόπεδο συγκέντρωσης, έχει καταφέρει να αποφύγει την τιμωρία και ζει στη Βιέννη, δουλεύοντας ως “Θυρωρός της νύχτας” σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Κάνει παρέα με τον Μπερτ, επίσης πρώην Ες Ες, συνένοχό του στις φρικωδίες του στρατοπέδου και ανομολόγητα ερωτευμένο μαζί του. Και οι δύο είναι μέλη ενός ευρύτερου δικτύου πρώην Ναζί. Μια μέρα έρχεται στο ξενοδοχείο η Άννα, θύμα και ερωμένη του Μαξ, στο στρατόπεδο, συνοδεύοντας το σύζυγό της, διάσημο μαέστρο. Η συνάντηση των πρώην εραστών, που θεωρούσαν ο ένας τον άλλο νεκρό, αναζωπυρώνει τη σαδομαζοχιστική σχέση τους, η οποία, αυτή τη φορά, οδηγείται στα ακρότατα όριά της κάτω από την απειλητική πίεση του “προδομένου”  Μπερτ και την ασφυκτική πολιορκία του ναζιστικού δικτύου.

“Ο θυρωρός της νύχτας”  γυρίστηκε το 1974 από την  Λιλιάνα Καβάνι και αφηγείται την ακραία ερωτική ιστορία, τοποθετώντας την στο πιο σκοτεινό περιβάλλον που γνώρισε ο κόσμος. Σε αυτήν για πρώτη φορά ο ναζισμός ταυτίστηκε με μια σεξουαλική διαστροφή (τον σαδομαζοχισμό), που βιώνεται μέχρι τα ακρότατα όριά της. Η ταινία προκαλεί, θυμώνει, διχάζει αλλά και γοητεύει μέσα από δύο μεγάλες ερμηνείες (Ντερκ Μπόγκαρντ, Σάρλοτ Ράμπλινγκ) οι οποίες γίνονται έκτοτε σημείο αναφοράς, κάνοντας εξαιρετικά δύσκολη οποιαδήποτε απόπειρα επανάληψης ή και ανενδοίαστης αντιγραφής τους.

Σήμερα, η ταινία  (που επανεμφανίστηκε με επιτυχία στο πανί το 2007) συναντά την πένα της Χαράς Τσιώλη και τη σκηνοθετική “ματιά” του Γιώργου Πανουσόπουλου,  που έχει αγαπηθεί και τιμηθεί πολύ, ο οποίος σκηνοθετεί για πρώτη φορά στο θέατρο, βλέποντας  “... δυο ανθρώπους μόνους. Δυο ανθρώπους που δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς...” 

Ο σκηνοθέτης Γιώργος Πανουσόπουλος, κατά τη διάρκεια των προβών, διατυπώνει διάφορες σκέψεις, με αφορμή το έργο και τις "δύσκολες" καταστάσεις του διαγράφοντας και το γενικότερο πλαίσιο της παράστασης όπως:  “Η εξουσία του θηρευτή κρατάει όσο το θύμα του είναι ζωντανό”  “- Υπάρχεις επειδή σ' αγαπώ” “- Γι' αυτό σ' αγαπώ, για να υπάρχεις” και μας προετοιμάζει για αυτό που προβλέπεται μία ιδιαίτερη, ξεχωριστή παράσταση με έντονη τη σφραγίδα όλων των συντελεστών της. Του Τάκη Χρυσικάκου και της Μαρίας Τσαρούχα να επιχειρούν -όχι την (αναπόφευκτη;) αναμέτρηση με τις κινηματογραφικές ερμηνείες αλλά- την αναμέτρηση με τα δικά τους όρια και τους Ζαχαρία Ρόχα και Δημήτρη Καλαντζή που ολοκληρώνουν την απαιτητική διανομή.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Γιώργος Πανουσόπουλος
Διασκευή:  Χαρά Τσιώλη
Σκηνικά- Κοστούμια: Σπύρος Λάσκαρης
Μουσική: DNA
Φωτισμοί: Γιώργος Πανουσόπουλος

Παίζουν: Τάκης Χρυσικάκος, Μαρία Τσαρούχα, Ζαχαρίας Ρόχας, Δημήτρης Καλατζής


Βοηθός σκηνοθέτη: Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Βοηθός σκηνογράφου: Κατερίνα Γράψια
Κατασκευή σκηνικών: Νίκος Μπίκος
Φωτογραφία: Πάθη Κατσούφη

Σχεδιασμός αφίσας- υλικού επικοινωνίας & προβολής: red design consultants
Παραγωγή: STEFI 
Παραγωγός: Βασίλης Κατσούφης


"Ο Θυρωρός της Νύχτας"
Από Τετάρτη 19 Μαΐου  έως Κυριακή 5 Ιουνίου 2011
Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:30
Αίθουσα: Black Box
Εισιτήριο: 15€ ενιαίο



Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην
Iστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα PUBLIC

Δωρεάν στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart
Από την 1η Φεβρουαρίου 2011 ξεκίνησε και επίσημα η συνεργασία του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με το εμπορικό κέντρο athensheart (Πειραιώς 180, κόμβος Χαμοστέρνας) βάσει της οποίας οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο parking του εμπορικού κέντρου, εφ΄ όσον υπάρχει διαθεσιμότητα  θέσεων, την ημέρα της παράστασης με την επίδειξη του εισιτηρίου της  παράστασης.

Υποστηρικτές Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Konstantinos
Playground Productions

Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
 Ως 3
ελculture.gr
clickatlife.gr
mediasoup.gr
camerastyloonline.wordpress.com
culturenow.gr


Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια
 210 52 44 648, 6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

Με Επιχειρήματα Κατά του Αγωγού.... Ιωάννης Παρδάλης Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.



ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΓΩΓΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ
 
Α. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 
Ο υπό κατασκευή
 αγωγός ομβρίων εξυπηρετεί την παροχέτευση ομβρίων υδάτων περιοχών των Δήμων Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης.Ο παραπάνω αγωγός είναι κλειστός (χωρίς φρεάτια περισυλλογής ομβρίων στο Δήμο Μοσχάτου) και αφού διασχίσει κατά πλάτος όλο σχεδόν το Δήμο Μοσχάτου καταλήγει στον Κηφισό ποταμό. Η κατασκευή του αγωγού που έχει διαστάσεις 4,00 x 3,50 μ. θα απαιτήσει την χρησιμοποίηση όλου του οδοστρώματος των δρόμων από τους οποίους διέρχεται. Κάτω όμως από το οδόστρωμα των δρόμων και στη θέση του υπό κατασκευή αγωγού, εκτός από τα ποικίλα δίκτυα των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας, υπάρχουν και οι κεντρικοί αγωγοί του δικτύου ακαθάρτων του Δήμου Μοσχάτου, οι οποίοι λόγω της διέλευσης του αγωγού ομβρίων καταστρέφονται. Στη θέση του κάθε αγωγού ακαθάρτων που καταστρέφεται κατασκευάζονται δύο (2) !!!! νέοι αγωγοί ακαθάρτων τοποθετούμενοι εκατέρωθεν του υπό κατασκευήν αγωγού ομβρίων. Μάλιστα, οι παραπάνω αγωγοί ακαθάρτων θα τοποθετηθούν κάτω από τα υπάρχοντα πεζοδρόμια !!!! καταστρέφοντας όχι μόνο τα πεζοδρόμια, αλλά και όλες τις δεντροστοιχίες τους. Βάσει της μελέτης του έργου, η κατασκευή των δύο (2) παραπάνω αγωγών ακαθάρτων είναι απαραίτητη διότι τα λύματα των εκατέρωθεν των δρόμων κτιρίων δεν μπορούν να συζευχθούν σε έναν κοινό αποχετευτικό αγωγό, αφού τη σύζευξη αυτή εμποδίζει ο υπό κατασκευή αγωγός ομβρίων που βρίσκεται ανάμεσά τους και που είναι επιφανειακός. (Το άνω τελείωμα του αγωγού ομβρίων μαζί με το υπόστρωμα των δρόμων και το ασφαλτικό υλικό φτάνει μέχρι τη στάθμη του σημερινού οδοστρώματος!!!!) Η κατασκευή των δύο (2) νέων αγωγών ακαθάρτων δημιουργεί αυτόματα την ανάγκη κατασκευής ΝΕΟΥ αντλιοστασίου λυμάτων με δύο (2) μηχανισμούς εξαερισμού, οι οποίοι θα απελευθερώνουν τη δυσοσμία τους στην ατμόσφαιρα της ευρύτερης περιοχής τους. Και το χειρότερο όλων είναι ότι το παραπάνω αντλιοστάσιο θα τοποθετηθεί μέσα στην καλύτερη και μεγαλύτερη πλατεία του Δήμου Μοσχάτου!!!, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο τμήμα της και σε επαφή σχεδόν με το Δημοτικό Αναψυκτήριο!!! Το εντός της πλατείας αντλιοστάσιο περιλαμβάνει τρεις (3) θαλάμους διαστάσεων 4,00 x 2,00 μ. , 3,50 x 3,50 μ. και 7,50 x 4,00 μ. αντίστοιχα καθώς και έναν οικίσκο διαστάσεων 7,50 x 4,00 μ. Το παραπάνω αντλιοστάσιο δεν επιδέχεται μεταφορά του σε άλλη θέση του δικτύου, αφού η θέση της πλατείας είναι το χαμηλότερο σημείο της διαδρομής. Ο αγωγός διερχόμενος από την οδό Ελευθερίας θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ανεύρεσης αρχαιολογικών αντικειμένων, αφού η περιοχή βρίθει αρχαίων. (Στην εγγύτατη περιοχή έχουν ανακαλυφθεί τμήματα των αρχαίων «Μακρών Τειχών»). 

Β. ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
 
Το έργο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Μ
ΑΤΑΙΩΘΕΙ για τους εξής βασικούς λόγους: 

1. 
ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΠΑΧΘΕΣ ΚΟΣΤΟΣ 
Είναι αδιανόητο για μία μικρή σχετικά ποσότητα ομβρίων της τάξης των 30 κυβικών μέτρων ανά δευτερόλεπτο που μεταφέρει ο αγωγός να δαπανηθεί ένα τόσο μεγάλο ποσόν (22.500.000 €), που βέβαια στην πράξη μπορεί να είναι κατά πολύ μεγαλύτερο (λόγω αφανών εργασιών, απρόβλεπτων καταστάσεων, ζημιών, αρχαιολογικών ευρημάτων, καθυστερήσεων, έλλειψη χρηματοδότησης λόγω οικονομικής κρίσης κλπ). Θα χρειαστεί να καταστραφούν δρόμοι, πεζοδρόμια, πλατείες, αποχετευτικό δίκτυο, εγκαταστάσεις κοινής ωφελείας (δίκτυα ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΦΑ κλπ) και να εκριζωθούν εκατοντάδες δέντρα και μετά να ξαναφτιαχτούν εκ νέου!!!! Καταβάλλεται δηλαδή ένα άνευ λόγου υπερβολικό τίμημα με αντάλλαγμα να έχουν οι δημότες τις ίδιες υπηρεσίες που είχαν και πριν, να υποστούν όλες τις δυσμενείς συνέπειες του έργου και ο φορολογούμενος λαός να καταβάλλει ένα επαχθές τίμημα. 

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΟΧΛΗΣΗ

Όλο σχεδόν το Μοσχάτο θα αποκοπεί κυκλοφοριακά από τους ηλεκτρικούς σιδηροδρόμους Μοσχάτου και Καλλιθέας, η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων θα γίνει επί τουλάχιστον 2,5 έτη δύσκολη και ενίοτε επικίνδυνη λόγω των συνεχών διανοίξεων των οδών (μέχρι βάθους 6,00 μ.), της καταστροφής και εκσκαφής των πεζοδρομίων (μέχρι βάθους 1,50 μ.), της εκρίζωσης και μεταφοράς εκατοντάδων δέντρων και των συνεχών οικοδομικών εργασιών. 

3. ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Για την κατασκευή των δύο νέων αποχετευτικών αγωγών κάτω από τα υπάρχοντα πεζοδρόμια θα εκριζωθούν συνολικά 267 δέντρα, εκ των οποίων 5 φοίνικες!!!! Σημειωτέον ότι τα περισσότερα από αυτά χρειάστηκαν πάνω από 25 έτη για να αναπτυχθούν. Επίσης, καταστρέφεται ένα σημαντικό κομμάτι πλατείας, αποτελούμενο από γκαζόν και πανύψηλα δέντρα. Σε ό,τι αφορά την οδό Ελευθερίας επισημαίνεται ότι, αποκλείεται η μελλοντική επαναφύτευση των πεζοδρομίων της οδού, αφού το διατιθέμενο προς φύτευση έδαφος μετά την κατασκευή του αγωγού δεν θα υπερβαίνει σε βάθος τα 80 εκατοστά, δηλ. διαστάσεις ζαρντινιέρας!!!. Κι αυτό διότι οι ρίζες των προς φύτευση δέντρων θα εγκλωβίζονται μεταξύ αγωγού ομβρίων, αγωγού ακαθάρτων και των θεμελίων των κτιρίων! 

4. ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΗ ΔΥΣΟΣΜΙΑ
 
Οι εξαερισμοί του αντλιοστασίου της πλατείας θα εκπέμπουν συνεχώς έντονη δυσοσμία στην πλατεία, στο γειτονικό Δημοτικό Αναψυκτήριο και στην ευρύτερη περιοχή των κατοικιών υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των χρηστών της πλατείας και των κατοίκων της περιοχής. Αναφέρουμε ότι η περιοχή είναι ήδη ΕΝΤΟΝΑ υποβαθμισμένη από την ηχορύπανση που προκαλεί αφ’ενός η τεράστια αερογέφυρα του Μοσχάτου που συνδέει την παραλιακή λεωφόρο με την οδό Πειραιώς και την Εθνική Οδό (η ως άνω αερογέφυρα είναι σε άμεση γειτνίαση με το χώρο αντλιοστασίου της πλατείας) και αφ’ετέρου η γειτνίαση με τον ΗΣΑΠ (ειδικότερα για τους κατοίκους της οδού Ελευθερίας). 

5. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΛΗΜΜΥΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
 
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω το τελείωμα του άνω μέρους του αγωγού φτάνει σχεδόν μέχρι το ύψος του υπάρχοντος οδοστρώματος. Έτσι, κάθε μελλοντική ενέργεια κατασκευής αγωγών παροχέτευσης των ομβρίων υδάτων του Δήμου Μοσχάτου βορείως του αγωγού προς τη θάλασσα είναι αδύνατη. Αυτό συμβαίνει γιατί οι παραπάνω αγωγοί θα «προσκρούουν» στον υπό κατασκευή αγωγό. Με άλλα λόγια, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να ελαφρυνθούν δύο περιοχές του Δήμου Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης, οι οποίες δεν έχουν έντονο πρόβλημα. (Το Μοσχάτο είναι κατά κανόνα η ΠΙΟ ΠΛΗΜΜΥΡΟΠΑΘΗΣ περιοχή του Λεκανοπεδίου). Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η παραπάνω αναφερόμενη περιοχή του Βόρειου Μοσχάτου σε μια απλή βροχή μετατρέπεται σε «Βενετία».

6. ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
Τα κτίρια της οδού Ελευθερίας βορείως του αγωγού είναι κτισμένα σε επαφή με το άκρο του πεζοδρομίου. Ακριβώς μπροστά από τα παραπάνω κτίρια και σε ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ με τα θεμέλια των κτιρίων κατασκευάζεται αποχετευτικός αγωγός λυμάτων !!!!, του οποίου η όποια αφανής διαρροή μέρα και νύχτα και για άγνωστο χρόνο (αφού η υπόγεια διαρροή είναι μη ορατή) θα «ποτίζει» τα θεμέλια της πρόσοψης των κτιρίων. Το ίδιο πρόβλημα εμποτισμού των θεμελίων μπορεί να προκαλέσουν και οι δεκάδες συνδέσεις των κτιρίων προς το νέο αποχετευτικό αγωγό λόγω κακής σύνδεσης ή λόγω υποχώρησης του εδάφους από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα ή φορτηγά επί του πεζοδρομίου. Ο παραπάνω εμποτισμός των θεμελίων της πρόσοψης των κτιρίων σε σχέση με τα υπόλοιπα θεμέλια των κτιρίων που δεν θα εμποτίζονται θα προκαλέσει διαφορική καθίζηση θεμελίων με επακόλουθο σημαντικές βλάβες στατικότητας στα κτίρια, οι οποίες ενισχύονται και από τα σαθρά εδάφη της περιοχής, όπως άλλωστε δείχνουν και παλιότερες γεωλογικές μελέτες. Η κατασκευή του αγωγού αποχέτευσης πρέπει να κατασκευάζεται στο μέσον των δρόμων (δηλαδή σε απόσταση από τα κτίρια) και σε μεγάλο βάθος. Εν προκειμένω, η κατασκευή του αποχετευτικού αγωγού σε επαφή με τα κτίρια και σε βάθος 1,00 μόνο μέτρου αποτελεί επικίνδυνη πρωτοτυπία. 

7. Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΧΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι 2,5 έτη. Όμως, βεβαιωμένα η οδός Ελευθερίας βρίθει αρχαιολογικών ευρημάτων (όπως αποκαλύπτονται σε κάθε εκσκαφή νέας οικοδομής). Η εύρεση εκτεταμένων αρχαιολογικών ευρημάτων μπορεί και να υπερδιπλασιάσει το συμβατικό χρόνο παράδοσης του έργου σε συνδυασμό και με άλλους αστάθμητους παράγοντες που αναφέρονται στην παράγραφο Β.1 της σελίδας 2 του παρόντος. Να αναφέρουμε ότι σε ελάχιστη απόσταση από την οδό Ελευθερίας έχουν αποκαλυφθεί τμήματα των αρχαίων «Μακρών Τειχών».

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 
Από τα παραπάνω φαίνεται πολύ καλά πόσο εγκληματική είναι η κατασκευή αυτού του απίθανου και δαιδαλώδους αγωγού που θάβεται κάτω από δρόμους και πλατείες, περνάει κάτω από γέφυρες και δρόμους με αρχαία, καταστρέφει πεζοδρόμια και εξαφανίζει εκατοντάδες δέντρα, προκαλεί αφόρητη κυκλοφοριακή αναστάτωση και δυσοσμία, μειώνει σε μόνιμη βάση τη στατικότητα των κτιρίων, καταστρέφει όλα τα δίκτυα και τις υποδομές από όπου αυτός περνάει και εν συνεχεία, εφαρμόζοντας τους κανόνες της δημιουργικής καταστροφής, επανακατασκευάζονται τα ίδια δίκτυα και υποδομές, οι κατεστραμμένοι δρόμοι και πεζοδρόμια καθώς και το αποχετευτικό δίκτυο.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι ο ένας νεοκατασκευαζόμενος αποχετευτικός αγωγός της οδού Ελευθερίας μεταφέρει τα λύματά του βορείως των γραμμών του ΗΣΑΠ Μοσχάτου διασχίζοντας τη σιδηροδρομική γραμμή και αφού τα λύματα ολοκληρώσουν το ταξίδι τους διασχίζουν ξανά τις σιδηροδρομικές γραμμές και φτάνουν ξανά στην οδό Ελευθερίας (για την ακρίβεια μπροστά από τον σταθμό του ΗΣΑΠ). Και για όλα αυτά τα αδιανόητα πρέπει να σπαταληθεί ένα τεράστιο χρηματικό ποσό σε βάρος των φορολογούμενων πολιτών και μάλιστα σε μία περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης με σκοπό να απομακρυνθούν μόνο 30 κυβικά μέτρα ανά δευτερόλεπτο από τον απομακρυσμένο Δήμο Νέας Σμύρνης στον Κηφισό. Το όλον θέμα παραβιάζει τα όρια της λογικής αφού δεν προτάθηκε για τη λύση του προβλήματος μία άλλη λύση από τις πολλές που υπάρχουν με πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής, λιγότερο κόστος και ελάχιστες παρενέργειες και η οποία αναφέρεται παρακάτω. Επειδή η κατασκευή του αγωγού δημιουργεί όλα τα παραπάνω προβλήματα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ και να δοθεί μια άλλη λύση με γνώμονα τη λογική και τη χρηστή διαχείριση του Δημόσιου χρήματος και να μην επικρατήσει η λογική του «πιο δαπανηρό, πιο διαδαλώδες, πιο χρονοβόρο έργο = μεγαλύτερο κέρδος». 

Γ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ (Η ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΙΛΙΣΣΟΥ)
 
Ο υπό κατασκευή αγωγός αποτελεί συνέχεια ενός ήδη κατασκευασμένου αγωγού που μεταφέρει τα νερά των Δήμων Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης στο Μοσχάτο. Το ήδη κατασκευασμένο τμήμα του αγωγού περνάει κάτω από τον Ιλισσό ποταμό και από τον παρόχθιο δρόμο την οδό Ιλισσού (του Δήμου Μοσχάτου). Η οδός Ιλισσού έχει κτίρια μόνο από τη μία πλευρά της, αφού από την άλλη πλευρά της είναι η όχθη του ποταμού.
 Κατά δήλωση των μελετητών του έργου ο Ιλισσός ποταμός είναι κορεσμένος και δεν μπορεί να δεχθεί τα νερά του αγωγού και για το λόγο αυτό απεκλείσθη αυτή η λύση. Όμως υπάρχει η οδός Ιλισσού, η οποία κάλλιστα μπορεί να δεχθεί τον αγωγό (στην οποία ήδη βρίσκεται) και ο αγωγός οδεύοντας χωρίς εμπόδια και σε ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ κατά μήκος της οδού να καταλήξει στη θάλασσα. Στην περίπτωση αυτή θα υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα (όχι βέβαια σημαντικό) να διασχίζει ο αγωγός τις γραμμές του ΤΡΑΜ (στην παραλιακή λεωφόρο) και την παραλιακή λεωφόρο. Όμως, δεν χρειάζεται να γίνει ούτε αυτό γιατί ο Ιλισσός σαν από μηχανής Θεός δίνει μόνος του τη λύση. Στο τελευταίο του κομμάτι και συγκεκριμένα από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου μέχρι τις εκβολές του έχει τα πλαϊνά στηθαία του (για εγκιβωτισμό των νερών) χαμηλότερα κατά 70 εκατοστά περίπου σε σχέση με τα στηθαία του ανάντι. Άρα, τα νερά του αγωγού μπορούν να μεταφερθούν κάλλιστα εντός του Ιλισσού στο τελευταίο του κομμάτι πριν τη θάλασσα, αρκεί μόνο να ανυψωθούν τα πλαϊνά στηθαία του μέχρι ύψους 70 εκατοστών σε αρμονία με τα υπόλοιπα στηθαία του ποταμού Ιλισσού. Τα πλεονεκτήματα της λύσης αυτής είναι: 
1. Μικρότερο κόστος και λιγότερος χρόνος παράδοσης (δεν υπάρχουν πυκνά δίκτυα κοινής ωφέλειας, δεν καταστρέφονται και τα δύο πεζοδρόμια αφού δεν χρειάζονται δύο αγωγοί λυμάτων και δεν απαιτείται η κατασκευή αντλιοστασίου.
 
2. Δεν προκαλεί κυκλοφοριακή όχληση αφού η οδός Ιλισσού, ως ο ακρότατος δρόμος του Δήμου Μοσχάτου, που αποκόπτεται από τον Ιλισσό έχει ασήμαντη κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.
 
3. Κατασκευάζεται ένας αγωγός αποχέτευσης αντί δύο (προς την πλευρά των κτιρίων μόνο).
 
4. Δεν απαιτείται κατασκευή αντλιοστασίου (γιατί το αποχετευτικό σύστημα δεν αλλάζει, απλώς μεταφέρεται).
 
5. Δεν εκπέμπεται δυσοσμία (λόγω μη κατασκευής αντλιοστασίου).
 
6. Καταστρέφεται μόνο το ένα πεζοδρόμιο.

7. Δεν έχουν εντοπιστεί αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή (οι αρχαίοι δεν έκαναν κατασκευές στις όχθες των ποταμών). 
8. Δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας των κτιρίων αφού, λόγω των υποχρεωτικών πρασιών που επιβάλλει το ρυμοτομικό σχέδιο, τα κτίρια βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από το δρόμο που θα γίνουν τα έργα.
 
Τέλος και προς ενίσχυση των παραπάνω, της ανάγκης δηλαδή εύρεσης διαφορετικής λύσης, σας αναφέρω ότι ένας εκ των μελετητών του έργου δήλωσε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Μοσχάτου-Ταύρου ότι, εάν η μελέτη γινότανε τώρα θα επέλεγαν μια διαφορετική λύση!
 

Μάιος 2011
 
το μέλος της επιτροπής κατοίκων
 
Ιωάννης Παρδάλης
Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.

http://mosxatoupolis.blogspot.com/