Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Θεατρική παράσταση κρατουμένων στις φυλακές Αυλώνα

Η επιθυμία για δημιουργία και επαφή μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια. Απόδειξη η θεατρική παράσταση «Αφετηρία» της 15μελούς πολυσυλλεκτικής ομάδας των κρατουμένων του Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα, σε σκηνοθεσία Στάθη Γράψα.

Η ιδιαιτερότητα της παράστασης είναι ότι βασίζεται στην κίνηση και όχι στον λόγο, μια και οι ανήλικοι ηθοποιοί κατάγονται όχι μόνο από τη Ελλάδα αλλά και από άλλες χώρες, όπως Νιγηρία, Τουρκία, Πακιστάν, Σομαλία, Αλγερία.

Οι νεαροί κρατούμενοι, μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κράτησης του Καταστήματος, που διευθύνει ο Νίκος Αρμένης, έχουν βρει κώδικα επικοινωνίας και θα τον μοιραστούν το Σάββατο 14 Μαΐου 2011 με τα μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Κωφών και της ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας κωφών «Τρελά Χρώματα», που θα παρακολουθήσουν την παράστασή τους.

Το αίτημα του προέδρου της Ένωσης, Κωνσταντίνου Σίμψη, έγινε δεκτό από τον ειδικό γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μαρίνο Σκανδάμη, καθώς κρίθηκε ωφέλιμη η εμπειρία της επαφής των κρατουμένων με επισκέπτες που δίνουν αγώνα ζωής, για να πετύχουν το καλύτερο.

Η θεατρική παράσταση «Αφετηρία» πραγματεύεται τη διαρκή προσπάθεια του κρατούμενου να ισορροπήσει σε λεπτές γραμμές και να αντισταθεί στις δυνάμεις που τον κρατούν καθηλωμένο στην παραβατικότητα. Στην προσπάθεια αυτή, άλλοι τα καταφέρνουν και άλλοι αποτυγχάνουν.

Η παράσταση είναι έτσι δομημένη, ώστε στο τέλος της αρκετοί θεατές να βρίσκονται πάνω στη σκηνή, δίνοντας με αυτό τον τρόπο το μήνυμα της αλληλεγγύης της κοινωνίας στην προσπάθεια των κρατουμένων.



http://www.zougla.gr/

Αφαίρεση άδειας λειτουργίας βενζινάδικου, λόγω «πειραγμένων» αντλιών


«Πειραγμένες» αντλίες σε πρατήριο υγρών καυσίμων  στο Μοσχάτο εντόπισε το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί στο πρατήριο τέσσερις παρεμβατικοί μηχανισμοί, οι οποίοι αλλοίωναν τις ενδείξεις αντλιών ως προς την παρεχομένη ποσότητα, εξαπατώντας τους καταναλωτές.
Βάσει του νέου νομοθετικού πλαισίου, που πρόσφατα ψηφίστηκε, προβλέπεται σε βάρος του πρατηριούχου οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας, βαρύτατο πρόστιμο και ποινικές κυρώσεις.
http://www.naftemporiki.gr/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (για συλλογή φαρμάκων,οχι ληγμένα, απο γονείς και κηδεμόνες και εκπ/πους 6ου Δημοτικού σχολείου Μοσχάτου για τους "Γιατρούς του κόσμου'


ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ-"Ο Θυρωρός της Νύχτας" θεατρική διασκευή της ομώνυμης ταινίας της Λιλιάνας Καβάνι από την Χαρά Τσιώλη σε σκηνοθεσία, για πρώτη φορά στο θέατρο, του Γιώργου Πανουσόπουλου με τους Τάκη Χρυσικάκο, Ζαχαρία Ρόχα, Μαρία Τσαρούχα, Δημήτρη Καλατζή Από 19/5 έως 5/6 Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:30 Αίθουσα: Black Box


O Γιώργος Πανουσόπουλος, αγαπημένος σκηνοθέτης κινηματογράφου, για πρώτη φορά καταπιάνεται με τη θεατρική σκηνοθεσία και μας προφέρει τη δική του ματιά στο έργο "Ο Θυρωρός της Νύχτας" σε διασκευή της εμβληματικής ομώνυμης ταινίας της Λιλιάνα Καβάνι, από την Χαρά Τσιώλη.  Ο θεατρικός Θυρωρός της Νύχτας κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 19 Μαΐου, στις 21:30, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης- Αίθουσα Black Box, για 15 μόνο παραστάσεις και με πρωταγωνιστές τους Τάκη Χρυσικάκο, Μαρία Τσαρούχα, Ζαχαρία Ρόχα και Δημήτρη Καλαντζή.

Στο έργο,  ο Μαξ, πρώην Ες Ες με θητεία σε στρατόπεδο συγκέντρωσης, έχει καταφέρει να αποφύγει την τιμωρία και ζει στη Βιέννη, δουλεύοντας ως “Θυρωρός της νύχτας” σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Κάνει παρέα με τον Μπερτ, επίσης πρώην Ες Ες, συνένοχό του στις φρικωδίες του στρατοπέδου και ανομολόγητα ερωτευμένο μαζί του. Και οι δύο είναι μέλη ενός ευρύτερου δικτύου πρώην Ναζί. Μια μέρα έρχεται στο ξενοδοχείο η Άννα, θύμα και ερωμένη του Μαξ, στο στρατόπεδο, συνοδεύοντας το σύζυγό της, διάσημο μαέστρο. Η συνάντηση των πρώην εραστών, που θεωρούσαν ο ένας τον άλλο νεκρό, αναζωπυρώνει τη σαδομαζοχιστική σχέση τους, η οποία, αυτή τη φορά, οδηγείται στα ακρότατα όριά της κάτω από την απειλητική πίεση του “προδομένου”  Μπερτ και την ασφυκτική πολιορκία του ναζιστικού δικτύου.

“Ο θυρωρός της νύχτας”  γυρίστηκε το 1974 από την  Λιλιάνα Καβάνι και αφηγείται την ακραία ερωτική ιστορία, τοποθετώντας την στο πιο σκοτεινό περιβάλλον που γνώρισε ο κόσμος. Σε αυτήν για πρώτη φορά ο ναζισμός ταυτίστηκε με μια σεξουαλική διαστροφή (τον σαδομαζοχισμό), που βιώνεται μέχρι τα ακρότατα όριά της. Η ταινία προκαλεί, θυμώνει, διχάζει αλλά και γοητεύει μέσα από δύο μεγάλες ερμηνείες (Ντερκ Μπόγκαρντ, Σάρλοτ Ράμπλινγκ) οι οποίες γίνονται έκτοτε σημείο αναφοράς, κάνοντας εξαιρετικά δύσκολη οποιαδήποτε απόπειρα επανάληψης ή και ανενδοίαστης αντιγραφής τους.

Σήμερα, η ταινία  (που επανεμφανίστηκε με επιτυχία στο πανί το 2007) συναντά την πένα της Χαράς Τσιώλη και τη σκηνοθετική “ματιά” του Γιώργου Πανουσόπουλου,  που έχει αγαπηθεί και τιμηθεί πολύ, ο οποίος σκηνοθετεί για πρώτη φορά στο θέατρο, βλέποντας  “... δυο ανθρώπους μόνους. Δυο ανθρώπους που δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς...” 

Ο σκηνοθέτης Γιώργος Πανουσόπουλος, κατά τη διάρκεια των προβών, διατυπώνει διάφορες σκέψεις, με αφορμή το έργο και τις "δύσκολες" καταστάσεις του διαγράφοντας και το γενικότερο πλαίσιο της παράστασης όπως:  “Η εξουσία του θηρευτή κρατάει όσο το θύμα του είναι ζωντανό”  “- Υπάρχεις επειδή σ' αγαπώ” “- Γι' αυτό σ' αγαπώ, για να υπάρχεις” και μας προετοιμάζει για αυτό που προβλέπεται μία ιδιαίτερη, ξεχωριστή παράσταση με έντονη τη σφραγίδα όλων των συντελεστών της. Του Τάκη Χρυσικάκου και της Μαρίας Τσαρούχα να επιχειρούν -όχι την (αναπόφευκτη;) αναμέτρηση με τις κινηματογραφικές ερμηνείες αλλά- την αναμέτρηση με τα δικά τους όρια και τους Ζαχαρία Ρόχα και Δημήτρη Καλαντζή που ολοκληρώνουν την απαιτητική διανομή.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Γιώργος Πανουσόπουλος
Διασκευή:  Χαρά Τσιώλη
Σκηνικά- Κοστούμια: Σπύρος Λάσκαρης
Μουσική: DNA
Φωτισμοί: Γιώργος Πανουσόπουλος

Παίζουν: Τάκης Χρυσικάκος, Μαρία Τσαρούχα, Ζαχαρίας Ρόχας, Δημήτρης Καλατζής


Βοηθός σκηνοθέτη: Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Βοηθός σκηνογράφου: Κατερίνα Γράψια
Κατασκευή σκηνικών: Νίκος Μπίκος
Φωτογραφία: Πάθη Κατσούφη

Σχεδιασμός αφίσας- υλικού επικοινωνίας & προβολής: red design consultants
Παραγωγή: STEFI 
Παραγωγός: Βασίλης Κατσούφης


"Ο Θυρωρός της Νύχτας"
Από Τετάρτη 19 Μαΐου  έως Κυριακή 5 Ιουνίου 2011
Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:30
Αίθουσα: Black Box
Εισιτήριο: 15€ ενιαίο



Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην
Iστοσελίδα του Ιδρύματος www.mcf.gr

Εισιτήρια προπωλούνται και σε όλα τα καταστήματα PUBLIC

Δωρεάν στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart
Από την 1η Φεβρουαρίου 2011 ξεκίνησε και επίσημα η συνεργασία του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με το εμπορικό κέντρο athensheart (Πειραιώς 180, κόμβος Χαμοστέρνας) βάσει της οποίας οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο parking του εμπορικού κέντρου, εφ΄ όσον υπάρχει διαθεσιμότητα  θέσεων, την ημέρα της παράστασης με την επίδειξη του εισιτηρίου της  παράστασης.

Υποστηρικτές Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Konstantinos
Playground Productions

Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
 Ως 3
ελculture.gr
clickatlife.gr
mediasoup.gr
camerastyloonline.wordpress.com
culturenow.gr


Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια
 210 52 44 648, 6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

Με Επιχειρήματα Κατά του Αγωγού.... Ιωάννης Παρδάλης Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.



ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΓΩΓΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ
 
Α. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 
Ο υπό κατασκευή
 αγωγός ομβρίων εξυπηρετεί την παροχέτευση ομβρίων υδάτων περιοχών των Δήμων Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης.Ο παραπάνω αγωγός είναι κλειστός (χωρίς φρεάτια περισυλλογής ομβρίων στο Δήμο Μοσχάτου) και αφού διασχίσει κατά πλάτος όλο σχεδόν το Δήμο Μοσχάτου καταλήγει στον Κηφισό ποταμό. Η κατασκευή του αγωγού που έχει διαστάσεις 4,00 x 3,50 μ. θα απαιτήσει την χρησιμοποίηση όλου του οδοστρώματος των δρόμων από τους οποίους διέρχεται. Κάτω όμως από το οδόστρωμα των δρόμων και στη θέση του υπό κατασκευή αγωγού, εκτός από τα ποικίλα δίκτυα των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας, υπάρχουν και οι κεντρικοί αγωγοί του δικτύου ακαθάρτων του Δήμου Μοσχάτου, οι οποίοι λόγω της διέλευσης του αγωγού ομβρίων καταστρέφονται. Στη θέση του κάθε αγωγού ακαθάρτων που καταστρέφεται κατασκευάζονται δύο (2) !!!! νέοι αγωγοί ακαθάρτων τοποθετούμενοι εκατέρωθεν του υπό κατασκευήν αγωγού ομβρίων. Μάλιστα, οι παραπάνω αγωγοί ακαθάρτων θα τοποθετηθούν κάτω από τα υπάρχοντα πεζοδρόμια !!!! καταστρέφοντας όχι μόνο τα πεζοδρόμια, αλλά και όλες τις δεντροστοιχίες τους. Βάσει της μελέτης του έργου, η κατασκευή των δύο (2) παραπάνω αγωγών ακαθάρτων είναι απαραίτητη διότι τα λύματα των εκατέρωθεν των δρόμων κτιρίων δεν μπορούν να συζευχθούν σε έναν κοινό αποχετευτικό αγωγό, αφού τη σύζευξη αυτή εμποδίζει ο υπό κατασκευή αγωγός ομβρίων που βρίσκεται ανάμεσά τους και που είναι επιφανειακός. (Το άνω τελείωμα του αγωγού ομβρίων μαζί με το υπόστρωμα των δρόμων και το ασφαλτικό υλικό φτάνει μέχρι τη στάθμη του σημερινού οδοστρώματος!!!!) Η κατασκευή των δύο (2) νέων αγωγών ακαθάρτων δημιουργεί αυτόματα την ανάγκη κατασκευής ΝΕΟΥ αντλιοστασίου λυμάτων με δύο (2) μηχανισμούς εξαερισμού, οι οποίοι θα απελευθερώνουν τη δυσοσμία τους στην ατμόσφαιρα της ευρύτερης περιοχής τους. Και το χειρότερο όλων είναι ότι το παραπάνω αντλιοστάσιο θα τοποθετηθεί μέσα στην καλύτερη και μεγαλύτερη πλατεία του Δήμου Μοσχάτου!!!, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο τμήμα της και σε επαφή σχεδόν με το Δημοτικό Αναψυκτήριο!!! Το εντός της πλατείας αντλιοστάσιο περιλαμβάνει τρεις (3) θαλάμους διαστάσεων 4,00 x 2,00 μ. , 3,50 x 3,50 μ. και 7,50 x 4,00 μ. αντίστοιχα καθώς και έναν οικίσκο διαστάσεων 7,50 x 4,00 μ. Το παραπάνω αντλιοστάσιο δεν επιδέχεται μεταφορά του σε άλλη θέση του δικτύου, αφού η θέση της πλατείας είναι το χαμηλότερο σημείο της διαδρομής. Ο αγωγός διερχόμενος από την οδό Ελευθερίας θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ανεύρεσης αρχαιολογικών αντικειμένων, αφού η περιοχή βρίθει αρχαίων. (Στην εγγύτατη περιοχή έχουν ανακαλυφθεί τμήματα των αρχαίων «Μακρών Τειχών»). 

Β. ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
 
Το έργο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Μ
ΑΤΑΙΩΘΕΙ για τους εξής βασικούς λόγους: 

1. 
ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΠΑΧΘΕΣ ΚΟΣΤΟΣ 
Είναι αδιανόητο για μία μικρή σχετικά ποσότητα ομβρίων της τάξης των 30 κυβικών μέτρων ανά δευτερόλεπτο που μεταφέρει ο αγωγός να δαπανηθεί ένα τόσο μεγάλο ποσόν (22.500.000 €), που βέβαια στην πράξη μπορεί να είναι κατά πολύ μεγαλύτερο (λόγω αφανών εργασιών, απρόβλεπτων καταστάσεων, ζημιών, αρχαιολογικών ευρημάτων, καθυστερήσεων, έλλειψη χρηματοδότησης λόγω οικονομικής κρίσης κλπ). Θα χρειαστεί να καταστραφούν δρόμοι, πεζοδρόμια, πλατείες, αποχετευτικό δίκτυο, εγκαταστάσεις κοινής ωφελείας (δίκτυα ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΦΑ κλπ) και να εκριζωθούν εκατοντάδες δέντρα και μετά να ξαναφτιαχτούν εκ νέου!!!! Καταβάλλεται δηλαδή ένα άνευ λόγου υπερβολικό τίμημα με αντάλλαγμα να έχουν οι δημότες τις ίδιες υπηρεσίες που είχαν και πριν, να υποστούν όλες τις δυσμενείς συνέπειες του έργου και ο φορολογούμενος λαός να καταβάλλει ένα επαχθές τίμημα. 

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΟΧΛΗΣΗ

Όλο σχεδόν το Μοσχάτο θα αποκοπεί κυκλοφοριακά από τους ηλεκτρικούς σιδηροδρόμους Μοσχάτου και Καλλιθέας, η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων θα γίνει επί τουλάχιστον 2,5 έτη δύσκολη και ενίοτε επικίνδυνη λόγω των συνεχών διανοίξεων των οδών (μέχρι βάθους 6,00 μ.), της καταστροφής και εκσκαφής των πεζοδρομίων (μέχρι βάθους 1,50 μ.), της εκρίζωσης και μεταφοράς εκατοντάδων δέντρων και των συνεχών οικοδομικών εργασιών. 

3. ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Για την κατασκευή των δύο νέων αποχετευτικών αγωγών κάτω από τα υπάρχοντα πεζοδρόμια θα εκριζωθούν συνολικά 267 δέντρα, εκ των οποίων 5 φοίνικες!!!! Σημειωτέον ότι τα περισσότερα από αυτά χρειάστηκαν πάνω από 25 έτη για να αναπτυχθούν. Επίσης, καταστρέφεται ένα σημαντικό κομμάτι πλατείας, αποτελούμενο από γκαζόν και πανύψηλα δέντρα. Σε ό,τι αφορά την οδό Ελευθερίας επισημαίνεται ότι, αποκλείεται η μελλοντική επαναφύτευση των πεζοδρομίων της οδού, αφού το διατιθέμενο προς φύτευση έδαφος μετά την κατασκευή του αγωγού δεν θα υπερβαίνει σε βάθος τα 80 εκατοστά, δηλ. διαστάσεις ζαρντινιέρας!!!. Κι αυτό διότι οι ρίζες των προς φύτευση δέντρων θα εγκλωβίζονται μεταξύ αγωγού ομβρίων, αγωγού ακαθάρτων και των θεμελίων των κτιρίων! 

4. ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΗ ΔΥΣΟΣΜΙΑ
 
Οι εξαερισμοί του αντλιοστασίου της πλατείας θα εκπέμπουν συνεχώς έντονη δυσοσμία στην πλατεία, στο γειτονικό Δημοτικό Αναψυκτήριο και στην ευρύτερη περιοχή των κατοικιών υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των χρηστών της πλατείας και των κατοίκων της περιοχής. Αναφέρουμε ότι η περιοχή είναι ήδη ΕΝΤΟΝΑ υποβαθμισμένη από την ηχορύπανση που προκαλεί αφ’ενός η τεράστια αερογέφυρα του Μοσχάτου που συνδέει την παραλιακή λεωφόρο με την οδό Πειραιώς και την Εθνική Οδό (η ως άνω αερογέφυρα είναι σε άμεση γειτνίαση με το χώρο αντλιοστασίου της πλατείας) και αφ’ετέρου η γειτνίαση με τον ΗΣΑΠ (ειδικότερα για τους κατοίκους της οδού Ελευθερίας). 

5. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΛΗΜΜΥΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
 
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω το τελείωμα του άνω μέρους του αγωγού φτάνει σχεδόν μέχρι το ύψος του υπάρχοντος οδοστρώματος. Έτσι, κάθε μελλοντική ενέργεια κατασκευής αγωγών παροχέτευσης των ομβρίων υδάτων του Δήμου Μοσχάτου βορείως του αγωγού προς τη θάλασσα είναι αδύνατη. Αυτό συμβαίνει γιατί οι παραπάνω αγωγοί θα «προσκρούουν» στον υπό κατασκευή αγωγό. Με άλλα λόγια, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να ελαφρυνθούν δύο περιοχές του Δήμου Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης, οι οποίες δεν έχουν έντονο πρόβλημα. (Το Μοσχάτο είναι κατά κανόνα η ΠΙΟ ΠΛΗΜΜΥΡΟΠΑΘΗΣ περιοχή του Λεκανοπεδίου). Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η παραπάνω αναφερόμενη περιοχή του Βόρειου Μοσχάτου σε μια απλή βροχή μετατρέπεται σε «Βενετία».

6. ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
Τα κτίρια της οδού Ελευθερίας βορείως του αγωγού είναι κτισμένα σε επαφή με το άκρο του πεζοδρομίου. Ακριβώς μπροστά από τα παραπάνω κτίρια και σε ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ με τα θεμέλια των κτιρίων κατασκευάζεται αποχετευτικός αγωγός λυμάτων !!!!, του οποίου η όποια αφανής διαρροή μέρα και νύχτα και για άγνωστο χρόνο (αφού η υπόγεια διαρροή είναι μη ορατή) θα «ποτίζει» τα θεμέλια της πρόσοψης των κτιρίων. Το ίδιο πρόβλημα εμποτισμού των θεμελίων μπορεί να προκαλέσουν και οι δεκάδες συνδέσεις των κτιρίων προς το νέο αποχετευτικό αγωγό λόγω κακής σύνδεσης ή λόγω υποχώρησης του εδάφους από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα ή φορτηγά επί του πεζοδρομίου. Ο παραπάνω εμποτισμός των θεμελίων της πρόσοψης των κτιρίων σε σχέση με τα υπόλοιπα θεμέλια των κτιρίων που δεν θα εμποτίζονται θα προκαλέσει διαφορική καθίζηση θεμελίων με επακόλουθο σημαντικές βλάβες στατικότητας στα κτίρια, οι οποίες ενισχύονται και από τα σαθρά εδάφη της περιοχής, όπως άλλωστε δείχνουν και παλιότερες γεωλογικές μελέτες. Η κατασκευή του αγωγού αποχέτευσης πρέπει να κατασκευάζεται στο μέσον των δρόμων (δηλαδή σε απόσταση από τα κτίρια) και σε μεγάλο βάθος. Εν προκειμένω, η κατασκευή του αποχετευτικού αγωγού σε επαφή με τα κτίρια και σε βάθος 1,00 μόνο μέτρου αποτελεί επικίνδυνη πρωτοτυπία. 

7. Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΧΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του έργου είναι 2,5 έτη. Όμως, βεβαιωμένα η οδός Ελευθερίας βρίθει αρχαιολογικών ευρημάτων (όπως αποκαλύπτονται σε κάθε εκσκαφή νέας οικοδομής). Η εύρεση εκτεταμένων αρχαιολογικών ευρημάτων μπορεί και να υπερδιπλασιάσει το συμβατικό χρόνο παράδοσης του έργου σε συνδυασμό και με άλλους αστάθμητους παράγοντες που αναφέρονται στην παράγραφο Β.1 της σελίδας 2 του παρόντος. Να αναφέρουμε ότι σε ελάχιστη απόσταση από την οδό Ελευθερίας έχουν αποκαλυφθεί τμήματα των αρχαίων «Μακρών Τειχών».

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 
Από τα παραπάνω φαίνεται πολύ καλά πόσο εγκληματική είναι η κατασκευή αυτού του απίθανου και δαιδαλώδους αγωγού που θάβεται κάτω από δρόμους και πλατείες, περνάει κάτω από γέφυρες και δρόμους με αρχαία, καταστρέφει πεζοδρόμια και εξαφανίζει εκατοντάδες δέντρα, προκαλεί αφόρητη κυκλοφοριακή αναστάτωση και δυσοσμία, μειώνει σε μόνιμη βάση τη στατικότητα των κτιρίων, καταστρέφει όλα τα δίκτυα και τις υποδομές από όπου αυτός περνάει και εν συνεχεία, εφαρμόζοντας τους κανόνες της δημιουργικής καταστροφής, επανακατασκευάζονται τα ίδια δίκτυα και υποδομές, οι κατεστραμμένοι δρόμοι και πεζοδρόμια καθώς και το αποχετευτικό δίκτυο.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι ο ένας νεοκατασκευαζόμενος αποχετευτικός αγωγός της οδού Ελευθερίας μεταφέρει τα λύματά του βορείως των γραμμών του ΗΣΑΠ Μοσχάτου διασχίζοντας τη σιδηροδρομική γραμμή και αφού τα λύματα ολοκληρώσουν το ταξίδι τους διασχίζουν ξανά τις σιδηροδρομικές γραμμές και φτάνουν ξανά στην οδό Ελευθερίας (για την ακρίβεια μπροστά από τον σταθμό του ΗΣΑΠ). Και για όλα αυτά τα αδιανόητα πρέπει να σπαταληθεί ένα τεράστιο χρηματικό ποσό σε βάρος των φορολογούμενων πολιτών και μάλιστα σε μία περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης με σκοπό να απομακρυνθούν μόνο 30 κυβικά μέτρα ανά δευτερόλεπτο από τον απομακρυσμένο Δήμο Νέας Σμύρνης στον Κηφισό. Το όλον θέμα παραβιάζει τα όρια της λογικής αφού δεν προτάθηκε για τη λύση του προβλήματος μία άλλη λύση από τις πολλές που υπάρχουν με πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής, λιγότερο κόστος και ελάχιστες παρενέργειες και η οποία αναφέρεται παρακάτω. Επειδή η κατασκευή του αγωγού δημιουργεί όλα τα παραπάνω προβλήματα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ και να δοθεί μια άλλη λύση με γνώμονα τη λογική και τη χρηστή διαχείριση του Δημόσιου χρήματος και να μην επικρατήσει η λογική του «πιο δαπανηρό, πιο διαδαλώδες, πιο χρονοβόρο έργο = μεγαλύτερο κέρδος». 

Γ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ (Η ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΙΛΙΣΣΟΥ)
 
Ο υπό κατασκευή αγωγός αποτελεί συνέχεια ενός ήδη κατασκευασμένου αγωγού που μεταφέρει τα νερά των Δήμων Καλλιθέας και Νέας Σμύρνης στο Μοσχάτο. Το ήδη κατασκευασμένο τμήμα του αγωγού περνάει κάτω από τον Ιλισσό ποταμό και από τον παρόχθιο δρόμο την οδό Ιλισσού (του Δήμου Μοσχάτου). Η οδός Ιλισσού έχει κτίρια μόνο από τη μία πλευρά της, αφού από την άλλη πλευρά της είναι η όχθη του ποταμού.
 Κατά δήλωση των μελετητών του έργου ο Ιλισσός ποταμός είναι κορεσμένος και δεν μπορεί να δεχθεί τα νερά του αγωγού και για το λόγο αυτό απεκλείσθη αυτή η λύση. Όμως υπάρχει η οδός Ιλισσού, η οποία κάλλιστα μπορεί να δεχθεί τον αγωγό (στην οποία ήδη βρίσκεται) και ο αγωγός οδεύοντας χωρίς εμπόδια και σε ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ κατά μήκος της οδού να καταλήξει στη θάλασσα. Στην περίπτωση αυτή θα υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα (όχι βέβαια σημαντικό) να διασχίζει ο αγωγός τις γραμμές του ΤΡΑΜ (στην παραλιακή λεωφόρο) και την παραλιακή λεωφόρο. Όμως, δεν χρειάζεται να γίνει ούτε αυτό γιατί ο Ιλισσός σαν από μηχανής Θεός δίνει μόνος του τη λύση. Στο τελευταίο του κομμάτι και συγκεκριμένα από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου μέχρι τις εκβολές του έχει τα πλαϊνά στηθαία του (για εγκιβωτισμό των νερών) χαμηλότερα κατά 70 εκατοστά περίπου σε σχέση με τα στηθαία του ανάντι. Άρα, τα νερά του αγωγού μπορούν να μεταφερθούν κάλλιστα εντός του Ιλισσού στο τελευταίο του κομμάτι πριν τη θάλασσα, αρκεί μόνο να ανυψωθούν τα πλαϊνά στηθαία του μέχρι ύψους 70 εκατοστών σε αρμονία με τα υπόλοιπα στηθαία του ποταμού Ιλισσού. Τα πλεονεκτήματα της λύσης αυτής είναι: 
1. Μικρότερο κόστος και λιγότερος χρόνος παράδοσης (δεν υπάρχουν πυκνά δίκτυα κοινής ωφέλειας, δεν καταστρέφονται και τα δύο πεζοδρόμια αφού δεν χρειάζονται δύο αγωγοί λυμάτων και δεν απαιτείται η κατασκευή αντλιοστασίου.
 
2. Δεν προκαλεί κυκλοφοριακή όχληση αφού η οδός Ιλισσού, ως ο ακρότατος δρόμος του Δήμου Μοσχάτου, που αποκόπτεται από τον Ιλισσό έχει ασήμαντη κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.
 
3. Κατασκευάζεται ένας αγωγός αποχέτευσης αντί δύο (προς την πλευρά των κτιρίων μόνο).
 
4. Δεν απαιτείται κατασκευή αντλιοστασίου (γιατί το αποχετευτικό σύστημα δεν αλλάζει, απλώς μεταφέρεται).
 
5. Δεν εκπέμπεται δυσοσμία (λόγω μη κατασκευής αντλιοστασίου).
 
6. Καταστρέφεται μόνο το ένα πεζοδρόμιο.

7. Δεν έχουν εντοπιστεί αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή (οι αρχαίοι δεν έκαναν κατασκευές στις όχθες των ποταμών). 
8. Δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας των κτιρίων αφού, λόγω των υποχρεωτικών πρασιών που επιβάλλει το ρυμοτομικό σχέδιο, τα κτίρια βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από το δρόμο που θα γίνουν τα έργα.
 
Τέλος και προς ενίσχυση των παραπάνω, της ανάγκης δηλαδή εύρεσης διαφορετικής λύσης, σας αναφέρω ότι ένας εκ των μελετητών του έργου δήλωσε ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Μοσχάτου-Ταύρου ότι, εάν η μελέτη γινότανε τώρα θα επέλεγαν μια διαφορετική λύση!
 

Μάιος 2011
 
το μέλος της επιτροπής κατοίκων
 
Ιωάννης Παρδάλης
Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.

http://mosxatoupolis.blogspot.com/

Από sex symbol... ακτιβίστρια


Σε ράντσο στα Βραχώδη Όρη ζει η Ντάριλ Χάνα

Η μεγάλη αγάπη που τρέφει για την οικολογία, οδήγησε τη διάσημη Αμερικανίδα ηθοποιό Ντάριλ Χάνα, να εγκαταλείψει την καριέρα της στο Χόλυγουντ και να αλλάξει ριζικά τον τρόπο ζωής της. 

Αποσύρθηκε λοιπόν και ζει απομονωμένη σε ένα ράντσο στα Βραχώδη Όρη, δηλώνει χορτοφάγος και καταναλώνει μόνο οργανικές τροφές.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Realnews» το σπίτι της ηθοποιού είναι μια παλιά στάση ταχυδρομικής άμαξας, την οποία ανακαίνισε και εγκατέστησε φωτοβολταϊκά συστήματα. Το οίκημα διαθέτει οργανικό κήπο με φρούτα και λαχανικά που καλλιεργούνται χωρίς χημικές παρεμβάσεις και ένα θερμοκήπιο με λουλούδια.

Όσο για τα έπιπλα στο εσωτερικό του σπιτιού είναι φτιαγμένα από κορμούς δέντρων και από μεγάλες πέτρες. Η Ντάριλ Χάνα δηλώνει ευτυχισμένη με τον καινούργιο τρόπο ζωής της. Όπως δήλωσε: «Δεν ζω πρωτόγονα, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι, απλώς έχω έναν λιτό τρόπο ζωής, χωρίς υπερβολές.
http://www.newsbeast.gr/

Αρχίζει αύριο η απογραφή


Αρχίζει αύριο 10 Μαΐου η Γενική Απογραφή Πληθυσμού-Κατοικιών 2011. Η διαδικασία που θα ολοκληρωθεί στις 24 του μήνα είναι υποχρεωτική.

Οι απογραφείς θα φορούν κονκάρδα με το ειδικό σήμερα της Αρχής και το όνομα τους καθώς και το όνομα και τηλέφωνο του επόπτη τους.

Οι ερωτήσεις τους θα αφορούν το σπίτι κάθε πολίτη, τα άτομα που διαμένουν σε αυτήν, την ηλικία, το επάγγελμα, το επίπεδο εκπαίδευσης και την κατάσταση απασχόλησης τους.

Η διάρκεια της συνέντευξης, σύμφωνα με τους υπευθύνους της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, θα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 40 λεπτά.

Η απογραφή είναι υποχρεωτική και όσοι αρνηθούν να απαντήσουν θα βρεθούν αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα που κυμαίνονται από 1.000 έως 5.000 ευρώ, σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια Στατιστικών Ερευνών της ΕΛ.ΣΤΑΤ Αθανασία Ξενάκη.

Προβλέπονται επίσης πρόστιμα από 10.000 έως 200.000 ευρώ για τους απογραφείς που θα παραβιάσουν την εμπιστευτικότητα.



http://www.zougla.gr/

Πέθανε ο Αβορίγινας παγκόσμιος πρωταθλητής πυγμαχίας

Σε ηλικία 62 ετών πέθανε χθες στην Αυστραλία ο θρύλος της πυγμαχίας, ο πρώτος Αβορίγινας παγκόσμιος πρωταθλητής Λάιονελ Ρόουζ.



Ο Ρόυζ,  σε ένα επικό αγώνα πριν 43 χρόνια, το 1968, κέρδισε τον Ιάπωνα αντίπαλό του Μασαχίκο Χαράντα,κατακτώντας τον παγκόσμιο τίτλο, με αποτέλεσμα  τουλάχιστον 100.000 λαού που ξεχύθηκαν στους δρόμους της Μελβούρνης για να τον αποθεώσουν.
Η ζωή του έγινε ταινία, ενώ ο ίδιος γνωρίστηκε και έγινε φίλος με πολλούς διάσημους σε όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ο Έλβις Πρίσλεϊ.
Τελείωσε την καριέρα του με 42 νίκες σε 53 αγώνες εκ των οποίων οι 12 έληξαν με νοκ άουτ του αντιπάλου.
Ο Λάιονελ Ρόουζ, ο οποίος πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους κορυφαίους αθλητές της Αυστραλίας, από το 2007 υπέφερε από μερική παράλυση και προβλήματα στην ομιλία του, αποτέλεσμα ενός εγκεφαλικού επεισοδίου.
http://www.enet.gr/

Μετ' εμποδίων οι μετακινήσεις την Τετάρτη λόγω της 24ωρης απεργίας ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ


Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν την Τετάρτη τα τρένα του ΟΣΕ και οι συρμοί του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, ενώ καμία πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί από και προς ελληνικά αεροδρόμια καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Παράλληλα, μετ΄εμποδίων θα γίνουν οι μετακινήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με εξαίρεση τις ώρες που θα γίνουν τα συλλαλητήρια, κατά τις οποίες τα περισσότερα μέσα θα λειτουργήσουν, προκειμένου να μπορέσουν οι πολίτες να μετάσχουν σε αυτά.

Τα περισσότερα σωματεία εργαζομένων αναμένεται να λάβουν σήμερα, Δευτέρα, τις οριστικές αποφάσεις για τις ώρες των στάσεων εργασίας.

Μέχρι την Κυριακή, πάντως, είχε γίνει γνωστό, όπως αναφέρει το «Έθνος», ότι τα αστικά λεωφορεία θα πραγματοποιούν δρομολόγια από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ της Τετάρτης, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας στην αρχή και στη λήξη της βάρδιας.

Αντίθετα, σε 24ωρη απεργία προσανατολίζονται οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ, οι οποίοι εντός της ημέρας θα λάβουν τη σχετική απόφαση.

Εντός της ημέρας συνεδριάζουν, επίσης, οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ, τα οποία πιθανότατα θα ακινητοποιηθούν κάποιες ώρες στην αρχή και στη λήξη της βάρδιας.
Newsroom ΔΟΛ

http://sarotiko.blogspot.com/

Έλλειψη βιταμίνης D εμφανίζουν οι παχύσαρκοι έφηβοι


Το ποσοστό ανησυχεί τους ερευνητές

Χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D είναι συνήθη σε παχύσαρκους έφηβους, ανακάλυψε νέα έρευνα.

Οι ερευνητές εξέτασαν 68 παχύσαρκους εφήβους και ανακάλυψαν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D σε όλες τις νέες και στο 91% των νέων.

Μετά την αγωγή μετρήθηκαν τα επίπεδα βιταμίνης D σε 43 από τους νέους, πάλι, και αν και γενικά αυξάνονταν, φυσιολογικά επίπεδα είχε το 28% των συμμετεχόντων. Στους υπόλοιπους, επαναλαμβανόμενοι γύροι αγωγής με βιταμίνη D δεν επανέφεραν τα επίπεδα στο φυσιολογικό, γεγονός που περιγράφεται ως ανησυχητικό από τους ερευνητές.

Η έλλειψη αντίδρασης των εφήβων στην αγωγή μπορεί να οφείλεται στο ότι η βιταμίνη D απομονώνεται στο λίπος, δήλωσαν οι ερευνητές. 

Ο Dr. Zeev Harel, του παιδικού νοσοκομείου Hasbro στην Providence, δήλωσε ότι η εμφάνιση χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D στους παχύσαρκους εφήβους της έρευνας είναι μεγαλύτερη από αυτή που είχε αναφερθεί προηγουμένως για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα.

Πρόσθεσε ότι πιθανόν η σχέση μεταξύ παχυσαρκίας και χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D να είναι έμμεση, προκύπτοντας από το ότι οι παχύσαρκοι έχουν λιγότερες εξωτερικές δραστηριότητες και επομένως λιγότερη έκθεση στον ήλιο. Είναι επίσης πιθανόν οι παχύσαρκοι να μην καταναλώνουν αρκετές τροφές που να περιέχουν βιταμίνη D.

Οι ερευνητές καλούν σε πιο στενή παρακολούθηση των επιπέδων βιταμίνης D σε παχύσαρκους εφήβους και για περισσότερε έρευνες που θα καθορίζουν αν η ανάκτηση φυσιολογικών επιπέδων βιταμίνης D θα μπορούσε να μειώσει τους κινδύνους υγείας που σχετίζονται με την παχυσαρκία.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό «Journal of Adolescent Health».

Πηγή: iatronet
http://www.newsbeast.gr/health/arthro/166222/elleipsi-vitaminis-d-emfanizoun-oi-pahusarkoi-efivoi

«Πλημμύρισε με ποδηλάτες το κέντρο της Θεσσαλονίκης»


Ζητούν επέκταση των ποδηλατοδρόμων και ασφαλείς χώρους στάθμευσης

Με χίλια πεντακόσια ποδήλατα «πλημμύρισαν» σήμερα οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της σημερινής Πανελλαδικής Ποδηλατοπορείας. 

Ποδηλάτες όλων των ηλικιών ξεκίνησαν από το άγαλμα του Βενιζέλου και αφού διέσχισαν με το ποδήλατο τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, κατέληξαν στον Λευκό Πύργο, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες για ασφαλή μετακίνησή τους, στη Θεσσαλονίκη και σε όλη τη χώρα.

Ανάμεσα στα αιτήματα των ποδηλατών περιλαμβάνεται η επέκταση των ποδηλατοδρόμων, φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις για την αγορά και τη χρήση ποδηλάτου, ελαχιστοποίηση της χρήσης Ι.Χ., ασφαλείς χώροι στάθμευσης και μεταφορά των ποδηλάτων με τα μέσα μαζικής μετακίνησης.
http://www.newsbeast.gr/

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Διαμαντίδης: «Δώσαμε χαρά στην χώρα»

Ο καλύτερος όλων, Δημήτρης Διαμαντίδης, μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου έκανε λόγο για ομαδική δουλειά και επισήμανε πως αυτός και οι συμπαίκτες του έδωσαν λίγη χαρά στην Ελλάδα που περνάει άσχημες στιγμές.


Ο πολυτιμότερος παίκτης της Ευρωλίγκας, του φάιναλ φορ, καλύτερος αμυντικός και φυσικά μέλος της καλύτερης πεντάδας, για ακόμα μία φορά δεν θέλησε να μιλήσει για τα προσωπικά του κατορθώματα, ενώ αρκέστηκε σε ένα ευχαριστώ, όταν του είπαν πως ο Μπλατ τον χαρακτήρισε καλύτερο παίκτη στην ιστορία της Ευρωλίγκας. Αναλυτικά ο «3D» τόνισε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που κερδίσαμε το έκτο. Θα ξεκινήσω δίνοντας συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου, τον κόουτς και τον κόσμο. Το τελευταίο διάστημα η Ελλάδα περνάει άσχημα και ελπίζω να τους δώσαμε λίγα χαρά. Δεν έχω να πω πολλά για το ματς τα είπε ο κόουτς, αυτό που μένει είναι η χαρά για τους κόπους όλης της χρονιάς. Δώσαμε το 100% και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το κατακτήσαμε».
Ο Ντέβιντ Μπλατ είπε πως είσαι ο καλύτερος παίκτης συνολικά της Ευρωλίγκας τι λες γι’ αυτό;

«Μεγάλη μου τιμή να ακούω από έναν άνθρωπο τόσο καλά λόγια, αλλά το έχω πει πολλές φορές. Αυτό το άθλημα δεν είναι ατομικό δεν παίζουμε στίβο, παίζουμε μπάσκετ. Είμαστε με άλλα παιδιά στο γήπεδο και προσπαθούμε. Ο αθλητισμός έχει και τις αποτυχίες και στις δικές μας βλέπουμε τα λάθη μας και προσπαθούμε να είμαστε καλύτεροι. Ευχαριστώ τον Μπλατ για τα λόγια του είναι μεγάλη τιμή για εμένα».

Γιατί το σήκωσες μαζί με Τσαρτσαρή και Μπατίστ;

«Είναι πολλά χρόνια στην ομάδα και νομίζω πως το αξίζουν να σηκώσουν το Κύπελλο»

Για την αλλαγή στην απόδοση πρώτου με δευτέρου: «Στο πρώτο ήμασταν λίγο νευρικοί ο κόουτς έχει δίκιο στο δεύτερο σαφώς ήμασταν καλύτεροι, βάλαμε τα πράγματα κάτω ηρεμήσαμε, είχαμε καλύτερες επιλογές και φτάσαμε στη νίκη».

Για το αν θέλει να παίξει στο ΝΒΑ: «Όχι είμαι πολύ χαρούμενος στον Παναθηναϊκό, δεν θέλω να παίξω εκεί. Όσο για την Εθνική είμαι χαρούμενος, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσεις. Όσο για το ΝΒΑ δεν θα πάω θα μείνω εδώ».



http://www.gazzetta.gr/