Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011
ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΝΤΑΦΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΛΠΙΖΕΙ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ"
2+2 στην Παιανία!
Με επιτυχία στέφθηκε η ημερίδα κλειστού στίβου στην Παιανία, αφού εκτός των καλών επιδόσεων σημειώθηκαν δύο πανελλήνια ρεκόρ και δόθηκαν δύο «εισιτήρια» για το Ευρωπαϊκό του Παρισιού.
Οι Έλληνες πρωταθλητές έκαναν «ζέσταμα» εν όψει του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που ακολουθεί σε μία εβδομάδα στο ίδιο στάδιο, ενώ κάποιοι από αυτούς είχαν την ευκαιρία να πιάσουν τα όρια για τους αγώνες της γαλλικής πρωτεύουσας τον επόμενο μήνα. Αναμφίβολα, η εμφάνιση του Κώστα Φιλιππίδη στο άλμα επί κοντώ ήταν εκείνη που ξεχώρισε από τους αγώνες. Ο πρωταθλητής του ΓΣ Βόλου πέρασε τα 5.71μ σημειώνοντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Η προηγούμενη κορυφαία επίδοση ήταν και πάλι δική του με 5.70μ από τις 16 Ιανουαρίου σε μίτινγκ στο Μάντσεστερ.
«Οι φετινές μου βλέψεις ήταν πολύ υψηλές και επιβεβαιώθηκαν με το ρεκόρ. Άμεσος στόχος μου είναι τώρα άλματα στα 5.80μ και πάνω. Για τη φετινή χρονιά δεν θα κάνω άλλους αγώνες στο εξωτερικό. Το επίπεδο έχει ανεβεί πολύ στο αγώνισμα. Ωστόσο θα προσπαθήσω για μια καλή παρουσία στο Παρίσι και με δεδομένο ότι υπάρχει μεγάλο διάστημα μέχρι και την έναρξη του ανοικτού και τον κορυφαίο στόχο μου που είναι το παγκόσμιο στην Νταεγού, μετά το Παρίσι θα κάνω χαλάρωση προκειμένου να επανέλθω στους αγώνες από τον Ιούνιο», δήλωσε μετά τον αγώνα του ο Φιλιππίδης.
«Έκλεισαν» θέση για το Παρίσι
Στα άλλα αγωνίσματα της ημέρας και συγκεκριμένα στο τριπλούν η Βούλα Παπαχρήστου και η Νίκη Πανέτα με άλμα στα 14.40μ και 14.39μ αντίστοιχα πήραν την πρόκριση για το Ευρωπαϊκό του Παρισιού που θα διεξαχθεί 4 με 6 Μαρτίου.
Ρεκόρ Νεανίδων η Καρακατσάνη
Το δεύτερο ρεκόρ στη διοργάνωση σημειώθηκε στα 1.500μ από την Αναστασία Καρακατσάνη, η οποία με χρόνο 4:24.81 κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ νεανίδων που κατείχε η Γεωργία Τσάφου με 4:28.65 από τις 10/2/1990 στο ΣΕΦ.
http://www.gazzetta.gr/
Οι Έλληνες πρωταθλητές έκαναν «ζέσταμα» εν όψει του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που ακολουθεί σε μία εβδομάδα στο ίδιο στάδιο, ενώ κάποιοι από αυτούς είχαν την ευκαιρία να πιάσουν τα όρια για τους αγώνες της γαλλικής πρωτεύουσας τον επόμενο μήνα. Αναμφίβολα, η εμφάνιση του Κώστα Φιλιππίδη στο άλμα επί κοντώ ήταν εκείνη που ξεχώρισε από τους αγώνες. Ο πρωταθλητής του ΓΣ Βόλου πέρασε τα 5.71μ σημειώνοντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Η προηγούμενη κορυφαία επίδοση ήταν και πάλι δική του με 5.70μ από τις 16 Ιανουαρίου σε μίτινγκ στο Μάντσεστερ.
«Οι φετινές μου βλέψεις ήταν πολύ υψηλές και επιβεβαιώθηκαν με το ρεκόρ. Άμεσος στόχος μου είναι τώρα άλματα στα 5.80μ και πάνω. Για τη φετινή χρονιά δεν θα κάνω άλλους αγώνες στο εξωτερικό. Το επίπεδο έχει ανεβεί πολύ στο αγώνισμα. Ωστόσο θα προσπαθήσω για μια καλή παρουσία στο Παρίσι και με δεδομένο ότι υπάρχει μεγάλο διάστημα μέχρι και την έναρξη του ανοικτού και τον κορυφαίο στόχο μου που είναι το παγκόσμιο στην Νταεγού, μετά το Παρίσι θα κάνω χαλάρωση προκειμένου να επανέλθω στους αγώνες από τον Ιούνιο», δήλωσε μετά τον αγώνα του ο Φιλιππίδης.
«Έκλεισαν» θέση για το Παρίσι
Στα άλλα αγωνίσματα της ημέρας και συγκεκριμένα στο τριπλούν η Βούλα Παπαχρήστου και η Νίκη Πανέτα με άλμα στα 14.40μ και 14.39μ αντίστοιχα πήραν την πρόκριση για το Ευρωπαϊκό του Παρισιού που θα διεξαχθεί 4 με 6 Μαρτίου.
Ρεκόρ Νεανίδων η Καρακατσάνη
Το δεύτερο ρεκόρ στη διοργάνωση σημειώθηκε στα 1.500μ από την Αναστασία Καρακατσάνη, η οποία με χρόνο 4:24.81 κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ νεανίδων που κατείχε η Γεωργία Τσάφου με 4:28.65 από τις 10/2/1990 στο ΣΕΦ.
http://www.gazzetta.gr/
2-1 τη Σίτι με εκπληκτικό γκολ του Ρούνεϊ. Αφεντικό του Μάντσεστερ και της Πρέμιερ Λιγκ η Γιουνάιτεντ
Το εκπληκτικό ψαλιδάκι του Γουέιν Ρούνεϊ στο 78’ έκρινε το ντέρμπι του Μάντσεστερ, που βρήκε νικήτρια τη Γιουνάιτεντ με 2-1 στο «Όλντ Τράφορντ». Η Άρσεναλ με τον φορμαρισμένο Φαν Πέρσι να σκοράρει δύο φορές επικράτησε με 2-0 της Γουλβς και διατήρησε τη διαφορά των τεσσάρων βαθμών από την πρωτοπόρο Γιουνάιτεντ.
Ο Ολλανδός επιθετικός ξεκίνησε να σκοράρει την 1η Ιανουαρίου, στο παιχνίδι με την Μπέρμιγχαμ. Έκτοτε, μετράει 10 γκολ και πλέον είναι από τους πιο «καυτούς» στράικερ στην Πρέμιερ Λιγκ.
Η Λίβερπουλ επέστρεψε στις… γκέλες μετά από τέσσερις διαδοχικές νίκες, καθώς έμεινε στο 1-1 με τη Γουίγκαν στο «Άνφιλντ». Ο Πορτογάλος Ραούλ Μεϊρέλες μπορεί να σκόραρε το πέμπτο του τέρμα στα τελευταία έξι παιχνίδια και το τρίτο διαδοχικό, ωστόσο δεν κατάφερε να οδηγήσει την ομάδα του στη νίκη. Ο Σωτήρης Κυργιάκος παρακολούθησε την αναμέτρηση από τον πάγκο.
Στο μεγάλο ντέρμπι του Μάντσεστερ, που άνοιξε την αυλαία της αγωνιστικής το μεσημέρι του Σαββάτου, τη στιγμή που η βασιλική οικογένεια του Κατάρ ετοιμάζει πρόταση μαμούθ για την αγορά της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, η ομάδα του Άλεξ Φέργκιουσον επιβεβαίωσε σε ένα ακόμα παιχνίδι πως είναι αφεντικό της πόλης. Χωρίς να πιάσει μεγάλα επίπεδα απόδοσης νίκη τη συμπολίτισσα Σίτι με 2-1 και διατήρησε την παράδοση που την θέλει να έχει χάσει μόλις μία φορά από τη συγκεκριμένη αντίπαλο στο «Όλντ Τράφορντ» στα τελευταία 26 παιχνίδια!
Ο Κάρλος Τέβεζ ήταν και πάλι το πρόσωπο του αγώνα, καθώς σε κάθε επαφή του με τη μπάλα αποδοκιμάζονταν, ενώ αντίθετα στα πρώτα λεπτά του αγώνα αποθεώθηκε ο Πατρίς Εβρά για το δυνατό μαρκάρισμα που έκανε πάνω σρον Αργεντινό.
Πρωταγωνιστής του αγώνα βέβαια ήταν ο Γουέιν Ρούνεϊ. Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, καθώς δεν ήταν μόνο αυτός που διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα, αλλά διότι πέτυχε και το γκολ της χρονιάς. Μετά από ωραία ομαδική προσπάθεια ο Νάνι έβγαλε τη σέντρα από τα δεξιά και ο επιθετικός των γηπεδούχων με εκπληκτικό ψαλιδάκι διαμόρφωσε το 2-1, πετυχαίνοντας το 6ο του γκολ με τη φανέλα της Γιουνάιτεντ κόντρα στη Σίτι.
Νωρίτερα, ο Νάνι στο 41’ είχε νικήσει στο τετ α τετ τον Χαρτ κάνοντας το 1-0 κι ενώ νωρίτερα ο Σίλβα έχασε μοναδική ευκαιρία για τους φιλοξενούμενους. Η είσοδος του Τζέκο στο 60’ έδωσε ώθηση στη Σίτι, η οποία μετά το σουτ του Βόσνιου και την κόντρα στην πλάτη του Σίλβα έφτασε στην ισοφάριση.
Η βαθμολογία στην κορυφή: Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 57, Άρσεναλ 53, Μάντσεστερ Σίτι 49, Τότεναμ 47, Τσέλσι 44, Λίβερπουλ 39, Σάντερλαντ 37
Τα αποτελέσματα της 27ης αγωνιστικής
Σάββατο
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Μάντσεστερ Σίτι 2-1 (41’ Νάνι, 78’ Ρούνεϊ – 65’ Σίλβα)
Άρσεναλ – Γουλβς 2-0 (16’, 56’ Φαν Πέρσι)
Μπέρμιγχαμ – Στόουκ 1-0 (90’ Ζίγκιτς)
Μπλάκμπερν – Νιούκαστλ 0-0
Μπλάκπουλ – Άστον Βίλα 1-1 (14’ Γκράντιν – 10’ Αγκμπολανχόρ)
Λίβερπουλ – Γουίγκαν 1-1 (24’ Μεϊρέλες – 65’ Γκοχούρι)
Γουέστ Μπρόμ. – Γουέστ Χαμ 3-3 (3’ Ντόρανς, 8’ Τόμας, 32’ αυτ. Ρέιντ – 51’, 83’ Μπα, 58’ Κόουλ)
Σάντερλαντ – Τότεναμ 1-2 (11’ Γκιάν - 44’ Ντόουσον, 57’ Κράνιτσαρ)
Κυριακή
Μπόλτον – Έβερτον (18:00)
Δευτέρα
Φούλαμ - Τσέλσι (22:00)
Κυριακή
Μπόλτον – Έβερτον (18:00)
Δευτέρα
Φούλαμ - Τσέλσι (22:00)
http://www.enet.gr/
Νίκησαν με 18-8 στη Γερμανία την Ιρντινγκεν Τσάμπιονς Καπ Πόλο: Τα κορίτσια του Ολυμπιακού κοντά στο φάιναλ φορ
Η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού ουσιαστικά εξασφάλισε από το σημερινό πρώτο ματς την πρόκριση στο φάιναλ φορ του Τσάμπιονς Καπ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η ομάδα του Χάρη Παυλίδη συνέτριψε στο Ίρντινγκεν της Γερμανίας την τοπική Μπάϊερ με 18-8 και μετέτρεψε σε τυπική διαδικασία τη ρεβάνς της 19ης Μαρτίου στον Πειραιά.
Η ΝΕ Πατρών
Την ήττα με 15-12 γνώρισε η ΝΕ Πατρών στην Ουγγαρία από τη Ζέντες, στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για την προημιτελική φάση του LEN Trophy γυναικών στην υδατοσφαίριση. Πλέον, το αχαϊκό συγκρότημα θα πρέπει να παλέψει για να ανατρέψει αυτή τη διαφορά στη ρεβάνς της 26ης Φεβρουαρίου στο «Αντώνης Πεπανός», προκειμένου να πάρει το εισιτήριο για τους ημιτελικούς.
Τα οκτάλεπτα: 2-1, 4-5, 3-2, 6-4
http://www.enet.gr/
Τα οκτάλεπτα: 1-5, 2-4, 3-4, 2-5
Τα γκολ:
ΙΡΝΤΙΝΓΚΕΝ: Γκράμποβ 2, Μπ.Ζάιφερτ 2, Γκέριτσεν, Μπλόμενκαμπ, Βενγκστ,Κρόιτσνερ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Κρεγκ 4, Φαν Μπέλκουμ 3, Αντωνάκου 3, Μανωλιουδάκη 2, Αβραμίδου 2, Πενταράκη 2, Μαυρέλου, Κουγιουμτζή
Τα γκολ:
ΙΡΝΤΙΝΓΚΕΝ: Γκράμποβ 2, Μπ.Ζάιφερτ 2, Γκέριτσεν, Μπλόμενκαμπ, Βενγκστ,Κρόιτσνερ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Κρεγκ 4, Φαν Μπέλκουμ 3, Αντωνάκου 3, Μανωλιουδάκη 2, Αβραμίδου 2, Πενταράκη 2, Μαυρέλου, Κουγιουμτζή
Η ΝΕ Πατρών
Την ήττα με 15-12 γνώρισε η ΝΕ Πατρών στην Ουγγαρία από τη Ζέντες, στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για την προημιτελική φάση του LEN Trophy γυναικών στην υδατοσφαίριση. Πλέον, το αχαϊκό συγκρότημα θα πρέπει να παλέψει για να ανατρέψει αυτή τη διαφορά στη ρεβάνς της 26ης Φεβρουαρίου στο «Αντώνης Πεπανός», προκειμένου να πάρει το εισιτήριο για τους ημιτελικούς.
Τα οκτάλεπτα: 2-1, 4-5, 3-2, 6-4
http://www.enet.gr/
Προβληματισμένη με την οικονομική κρίση
Δεν αφήνουν αδιάφορη τα οικονομικά θέματα την Κατερίνα Στικούδη
Η Κατερίνα Στικούδη προβληματίζεται με αυτά που βλέπει γύρω της καθώς όπως επισημαίνει υπάρχουν πάρα πολλά οικονομικά προβλήματα.
Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή της στο Star, δήλωσε «Προβληματίζομαι γιατί βλέπω γύρω μου ότι τα πράγματα δεν είναι καλά. Υπάρχουν πάρα πολλά οικονομικά προβλήματα. Υπάρχουν θέματα που δεν υπήρχαν κάποτε στην τηλεόραση. Τα εύσημα για εμάς είναι τα καλά σχόλια του κόσμου».
Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή της στο Star, δήλωσε «Προβληματίζομαι γιατί βλέπω γύρω μου ότι τα πράγματα δεν είναι καλά. Υπάρχουν πάρα πολλά οικονομικά προβλήματα. Υπάρχουν θέματα που δεν υπήρχαν κάποτε στην τηλεόραση. Τα εύσημα για εμάς είναι τα καλά σχόλια του κόσμου».
http://www.newsbeast.gr/
«Αόρατες» οι πενηντάρες
Απαρατήρητες νιώθουν ότι περνούν οκτώ στις δέκα γυναίκες
Μπορεί οι σαραντάρες να είναι ίσον με δύο εικοσάρες όμως οι πενηντάρες μάλλον δεν μας κάνουν δύο 25άρες.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Βρετανία, οι οκτώ στις δέκα γυναίκες άνω των 50 έχουν την πεποίθηση ότι περνούν απαρατήρητες από το αντίθετο φύλο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι επτά στις δέκα πιστεύουν ότι τις αγνοεί η βιομηχανία της ομορφιάς και της μόδας. Επιπλέον, τα τρία τέταρτα των γυναικών που ρωτήθηκαν απάντησαν ότι έχουν χάσει την θηλυκότητα τους από τη στιγμή που οι άλλοι τις αποκαλούν «μαντάμ» ή κάτι ανάλογο.
Η έρευνα με τίτλο «Invisible Women» έγινε σε δείγμα 1.246 γυναικών, από τις οποίες το 47% ήταν άνω των 50 ετών. Στην πλειοψηφία τους οι ερωτηθείσες απάντησαν επίσης ότι στις διαφημίσεις οι γυναίκες της μέσης ηλικίας δεν παρουσιάζονται με ρεαλιστικό τρόπο και συχνά τα μοντέλα είναι μικρότερης ηλικίας.
Ωστόσο υπάρχουν και γυναίκες που κάθε άλλο παρά πτοούνται. Η 52χρονη σήμερα Μισέλ Πφάιφερ είχε δηλώσει όταν έκλεισε τα 50 ότι είναι η κατάλληλη ηλικία για να κάνει μια γυναίκα καταμέτρηση των πλεονεκτημάτων της συμπληρώνοντας ότι νιώθει πολύ καλύτερα τώρα που μεγάλωσε συγκριτικά με όταν ήταν νέα.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Βρετανία, οι οκτώ στις δέκα γυναίκες άνω των 50 έχουν την πεποίθηση ότι περνούν απαρατήρητες από το αντίθετο φύλο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι επτά στις δέκα πιστεύουν ότι τις αγνοεί η βιομηχανία της ομορφιάς και της μόδας. Επιπλέον, τα τρία τέταρτα των γυναικών που ρωτήθηκαν απάντησαν ότι έχουν χάσει την θηλυκότητα τους από τη στιγμή που οι άλλοι τις αποκαλούν «μαντάμ» ή κάτι ανάλογο.
Η έρευνα με τίτλο «Invisible Women» έγινε σε δείγμα 1.246 γυναικών, από τις οποίες το 47% ήταν άνω των 50 ετών. Στην πλειοψηφία τους οι ερωτηθείσες απάντησαν επίσης ότι στις διαφημίσεις οι γυναίκες της μέσης ηλικίας δεν παρουσιάζονται με ρεαλιστικό τρόπο και συχνά τα μοντέλα είναι μικρότερης ηλικίας.
Ωστόσο υπάρχουν και γυναίκες που κάθε άλλο παρά πτοούνται. Η 52χρονη σήμερα Μισέλ Πφάιφερ είχε δηλώσει όταν έκλεισε τα 50 ότι είναι η κατάλληλη ηλικία για να κάνει μια γυναίκα καταμέτρηση των πλεονεκτημάτων της συμπληρώνοντας ότι νιώθει πολύ καλύτερα τώρα που μεγάλωσε συγκριτικά με όταν ήταν νέα.
http://www.newsbeast.gr/
ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ:ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΛΟΓΩ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ
Η βιντεοσκόπηση προσωπικών ερωτικών στιγμών εν αγνοία του ενδιαφερόμενου και η γνωστοποίηση του περιεχομένου των βιντεοταινιών σε τρίτους, γεννά δικαίωμα αξίωσης από το «θύμα» για χρηματική ικανοποίηση λόγω της ηθικής βλάβης που δέχθηκε η προσωπικότητά του, σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο. Ειδικότερα, το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε αίτηση αναίρεσης κατά απόφασης Εφετείου της Βορείου Ελλάδος...
που είχε επιδικάσει, σε βάρος εμπόρου γυναικείων ρούχων το ποσό 30.000 ευρώ για χρηματική ικανοποίηση, λόγω ηθικής βλάβης την οποία προκάλεσε σε γυναίκα με την οποία συνδεόταν στο παρελθόν. Το δικαστήριο δέχθηκε ότι με την συμπεριφορά του προσέβαλε παράνομα την προσωπικότητά της.
περισσότερα http://fimotro.blogspot.com/
που είχε επιδικάσει, σε βάρος εμπόρου γυναικείων ρούχων το ποσό 30.000 ευρώ για χρηματική ικανοποίηση, λόγω ηθικής βλάβης την οποία προκάλεσε σε γυναίκα με την οποία συνδεόταν στο παρελθόν. Το δικαστήριο δέχθηκε ότι με την συμπεριφορά του προσέβαλε παράνομα την προσωπικότητά της.
περισσότερα http://fimotro.blogspot.com/
Διευκρινίσεις Βενιζέλου για την τιμή των γερμανικών υποβρυχίων
| |
Νέες έρευνες για τις εξάχρονες δίδυμες στην Κορσική
| |
Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011
Βόλεϊ: Με ανατροπή πέρασε από την έδρα του Άρη ο ΠΑΟΚ
Μεγάλη νίκη στην έδρα του Άρη, με 3-2, πανηγύρισε ο ΠΑΟΚ, παρότι βρέθηκε να χάνει με 2-0. Με τους δύο πόντους της νίκης στα Βασιλικά, ο «δικέφαλος» διατηρήθηκε στην τέταρτη θέση, ανεξάρτητα από το τι θα κάνουν ΕΑΠ και Λαμία.
Στο πρώτο σετ οι ομάδες πήγαιναν χέρι χέρι, αλλά λάθος εφαρμογή του "ρολογιού" ενώ το σκορ ήταν 25-24 υπέρ του Άρη, έδωσε το σετ στους γηπεδούχος. Στο δεύτερο, οι "κίτρινοι" κυριάρχησαν πλήρως και φάνηκε ότι θα πάρουν καθαρή νίκη, όμως ο ΠΑΟΚ είχε άλλη άποψη. Με έναν καταπληκτικό Μπόγιτς να πετυχαίνει 27 πόντους συνολικά και τον Λινς να έχει εξαιρετικά ποσοστά στις επιθέσεις, οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν και έστειλαν το ματς σε τάι μπρέικ.
Το πέμπτο σετ ήταν συναρπαστικό, αφού καμία ομάδα δεν μπορούσε να πάρει προβάδισμα. Ο Άρης είχε 8 ματς μπολ, ο ΠΑΟΚ 4 και τελικά ήταν αυτός που κέρδισε με το τάιμ μπρέικ να διαρκεί 30 λεπτά!
Τα σετ: 26-24, 25-17, 18-25, 19-25, 23-25
http://www.enet.gr/
Στο πρώτο σετ οι ομάδες πήγαιναν χέρι χέρι, αλλά λάθος εφαρμογή του "ρολογιού" ενώ το σκορ ήταν 25-24 υπέρ του Άρη, έδωσε το σετ στους γηπεδούχος. Στο δεύτερο, οι "κίτρινοι" κυριάρχησαν πλήρως και φάνηκε ότι θα πάρουν καθαρή νίκη, όμως ο ΠΑΟΚ είχε άλλη άποψη. Με έναν καταπληκτικό Μπόγιτς να πετυχαίνει 27 πόντους συνολικά και τον Λινς να έχει εξαιρετικά ποσοστά στις επιθέσεις, οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν και έστειλαν το ματς σε τάι μπρέικ.
Το πέμπτο σετ ήταν συναρπαστικό, αφού καμία ομάδα δεν μπορούσε να πάρει προβάδισμα. Ο Άρης είχε 8 ματς μπολ, ο ΠΑΟΚ 4 και τελικά ήταν αυτός που κέρδισε με το τάιμ μπρέικ να διαρκεί 30 λεπτά!
Τα σετ: 26-24, 25-17, 18-25, 19-25, 23-25
http://www.enet.gr/
Ευσυγκίνητη η Αμαρυλλίς...
Η Αμαρυλλίς εξομολογείται ότι έχει βάλει τα κλάματα σε πάρτι. Τι της συνέβη;
Όπως δήλωσε: «Είχε τύχει να κλάψω σε ένα πάρτι επειδή όλα τα κοριτσάκια χόρευαν με κάποιον κι εγώ ήμουν μόνη μου. Είχα περίεργη ψυχολογία, δεν πίστεψα ποτέ ότι ήμουν πολύ άσχημη, αν και ήμουν».
Πηγή: People
http://www.zougla.gr/
Όπως δήλωσε: «Είχε τύχει να κλάψω σε ένα πάρτι επειδή όλα τα κοριτσάκια χόρευαν με κάποιον κι εγώ ήμουν μόνη μου. Είχα περίεργη ψυχολογία, δεν πίστεψα ποτέ ότι ήμουν πολύ άσχημη, αν και ήμουν».
Πηγή: People
http://www.zougla.gr/
Έτοιμα τα video clip της Eurovision
Στο Studio A των εγκαταστάσεων της ΕΡΤ στην Κατεχάκη ολοκληρώθηκαν χθες, Παρασκευή τα γυρίσματα της ειδικής εκπομπής, όπου θα παρουσιαστούν τα υποψήφια τραγούδια για τον ελληνικό τελικό της Eurovision. Την εκπομπή αυτή θα παρουσιάσει η Λένα Αρώνη στη ΝΕΤ, την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου στις 20.00.
Χθες βρέθηκαν στο στούντιο για την ολοκλήρωση των video clip των τραγουδιών τους η Βαλάντω Τρύφωνος που τραγουδά την μπαλάντα The Time is Now και το συγκρότημα «Τριημιτόνιο» με το τραγούδι «Χαμογέλα». Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν τα γυρίσματα και των άλλων υποψηφίων...
Υπενθυμίζουμε ότι ο ελληνικός τελικός θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου. Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την ΕΡΤ στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό θα επιλεγεί κατόπιν ψηφοφορίας από το κοινό και κριτική επιτροπή, η ψήφος των οποίων θα μετρήσει εξίσου (σε ποσοστό 50-50%).
Πηγή:real
http://www.gossip-tv.gr/story/81480/etoima-ta-video-clip-tes-eurovision
Χθες βρέθηκαν στο στούντιο για την ολοκλήρωση των video clip των τραγουδιών τους η Βαλάντω Τρύφωνος που τραγουδά την μπαλάντα The Time is Now και το συγκρότημα «Τριημιτόνιο» με το τραγούδι «Χαμογέλα». Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν τα γυρίσματα και των άλλων υποψηφίων...
Υπενθυμίζουμε ότι ο ελληνικός τελικός θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου. Το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την ΕΡΤ στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό θα επιλεγεί κατόπιν ψηφοφορίας από το κοινό και κριτική επιτροπή, η ψήφος των οποίων θα μετρήσει εξίσου (σε ποσοστό 50-50%).
Πηγή:real
http://www.gossip-tv.gr/story/81480/etoima-ta-video-clip-tes-eurovision
Onirama καλούν Σκλεναρίκοβα
Ετοιμάζουν συνεργασία-έκπληξη!
Η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα διασκέδασε στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζονται οι Onirama και απόλαυσε το πρόγραμμα του Θοδωρή Μαραντίνη και των φίλων του.
Η επίσκεψή της αυτή μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί, αφού το μοντέλο θα συνεργαστεί με το συγκρότημα για το νέο του video clip.
Όπως αποκάλυψε η μάνατζέρ της, στο περιοδικό Down Town, έχουν ήδη γίνει οι πρώτες συζητήσεις για τη συνεργασία αυτή τη καλοκαίρι.
Η επίσκεψή της αυτή μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί, αφού το μοντέλο θα συνεργαστεί με το συγκρότημα για το νέο του video clip.
Όπως αποκάλυψε η μάνατζέρ της, στο περιοδικό Down Town, έχουν ήδη γίνει οι πρώτες συζητήσεις για τη συνεργασία αυτή τη καλοκαίρι.
http://www.newsbeast.gr/
ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΕΣΤΟΥΚΛΑΡΙΝΟΥ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣΑΘΗΝΩΝ. Αδιαχώρητο για την παράδοση
Καλά είναι τα νέα σχήµατα της ποπ, ο αγγλόφωνος στίχος, τα riff της κιθάρας, τα κάζουαλ ντυσίµατα, η Monica, ο Lolek, και τα τραγούδια για τα βροχερά τοπία των µελαγχολικών πόλεων, αλλά η άνοιξη της παράδοσης, η επιστροφή στις ρίζες (µε την καλή έννοια) και οι εκατοντάδες δεξιοτέχνες παραδοσιακών οργάνων που ξεφυτρώνουν κάθε µέρα, είναι στοιχείο που δεν µπορείς να αγνοήσεις.
Αυτές οι σκέψεις µου γεννήθηκαν βλέποντας το κατάµεστο Μέγαρο Μουσικής, στο αφιέρωµα που επιµελήθηκε ο εθνοµουσικολόγος Λάµπρος Λιάβας µε τίτλο «∆εξιοτέχνες της ελληνικής δηµοτικής µουσικής». Για την ακρίβεια το πρώτο µέρος, µε θέµα το λαϊκό κλαρίνο και πρωταγωνιστές τον Πετρολούκα Χαλκιά, τον Νίκο Φιλιππίδη, τον Γιώργο Κωτσίνη, τον ∆ηµήτρη Κώτσικα και τα Χάλκινα Πνευστά της Κοζάνης.
Γιατί όταν βλέπεις στην Αίθουσα Χρήστος Λαµπράκης του Μεγάρου τον κόσµο να κρέµεται σαν τσαµπιά, να επιδίδεται σε εκδηλώσεις λατρείας για τους κλαρινίστες µας, τότε ψάχνεις τις απαντήσεις για να ερµηνεύσεις το φαινόµενο.
«Ο κόσµος δεν σταµατάει να αναζητάει τα αληθινά πράγµατα, την αδιαµεσολάβητη έκσταση, το µεράκλωµα και το γλέντι (ή τον καηµό) χωρίς προκαταλήψεις. Πιάνεις πολλές φορές τον εαυτό σου να λέει: “Το θέλω αυτό πολύ, µε συγκινεί!” και κάπως έτσι ξαναγυρνάµε στα δηµοτικά, τα νησιώτικα, τα µικρασιάτικα, τα ρεµπέτικα, τα λαϊκά», έδωσε µία εξήγηση στα «ΝΕΑ» ο Παντελής Θαλασσινός.
Η µαζική προσέλευση άρχισε από νωρίς. Ο κόσµος των πανηγυριών, ο κόσµος της εσωτερικής µετανάστευσης που ψάχνει την τύχη του στην Αθήνα, η δεύτερη και τρίτη γενιά των Ηπειρωτών δεν ξεχνάει την πατρίδα του. Είχαν την τιµητική τους άλλωστε. Επιβεβαιώνοντας και τη δύναµη της παράδοσης, τη δίψα του κόσµου για δεξιοτεχνία και για τα παλιά γνώριµα ακούσµατα.
Κόσµος στο τραπεζάκι µε τα βιβλία και τα CD: «Γιώργος Κωτσίνης, Χοροί Ελληνικοί», «Με κέντηµα δικό του, Πετρολούκας Χαλκιάς», «Τραγούδια και Σκοποί από τους Χουλιαράδες της Ηπείρου». Αν δεν τρυπώσω στα καµαρίνια, δεν κάνω δουλειά, σκέφτοµαι και σε χρόνο dt είµαι µαζί µε τους σολίστες του κλαρίνου και τους µουσικούς. Παρατηρώ τα καλογυαλισµένα παπούτσια. Τις απίστευτες κοστουµιές. «Ο σοβαρός καλλιτέχνης ντύνεται καλά για να τιµήσει το κοινό», µου είχε πει ο αείµνηστος κλαρινιτζής Γιάννης Βασιλόπουλος και το επιβεβαιώνω.
Παίζουν, ποζάρουν, πίνουν ουίσκι µε κόκα κόλα. Είναι ο Πετρολούκας Χαλκιάς απ’ το ∆ελβινάκι και τη µεγάλη πορεία σε Ελλάδα και Αµερική. Είναι ο δαιµονικός Νίκος Φιλιππίδης απ’ την Κόνιτσα, ο άνθρωπος που άρχισε να παίζει φλογέρα στα έξι του και έχει φτάσει σε Ηρώδειο και Επίδαυρο. Είναι ο σαραντάρης Γιώργος Κωτσίνης, της νεώτερης γενιάς µε καταγωγή απ’ το Πωγώνι, λαµπρές σπουδές και τώρα διευθυντής του τοµέα παραδοσιακής µουσικής στο Ωδείο Φ. Νάκας.
Είναι ο ∆ηµήτρης Κώτσικας απ’ τη Γαλατινή Κοζάνης που έχει δηµιουργήσει τα Χάλκινα Πνευστά Κοζάνης. «Θα παίξουµε πολλά και βέβαια τα δικά µας τα Πωγωνίσια», µου λέει ο Πετρολούκας, που δεν µπαίνει πρώτη φορά στο Μέγαρο, για την ακρίβεια τέταρτη και δύο στη Θεσσαλονίκη. Μαζί του είναι ο αδελφός του Αχιλλέας (θαυµάσιος βιολιστής) µε το µπαστούνι, ο λαουτιέρης Θανάσης Μαρκόπουλος απ’ το Μονοδέντρι, ο Σπύρος Αλεύροντας µε το ντέφι.
http://www.tanea.gr/
Αυτές οι σκέψεις µου γεννήθηκαν βλέποντας το κατάµεστο Μέγαρο Μουσικής, στο αφιέρωµα που επιµελήθηκε ο εθνοµουσικολόγος Λάµπρος Λιάβας µε τίτλο «∆εξιοτέχνες της ελληνικής δηµοτικής µουσικής». Για την ακρίβεια το πρώτο µέρος, µε θέµα το λαϊκό κλαρίνο και πρωταγωνιστές τον Πετρολούκα Χαλκιά, τον Νίκο Φιλιππίδη, τον Γιώργο Κωτσίνη, τον ∆ηµήτρη Κώτσικα και τα Χάλκινα Πνευστά της Κοζάνης.
Γιατί όταν βλέπεις στην Αίθουσα Χρήστος Λαµπράκης του Μεγάρου τον κόσµο να κρέµεται σαν τσαµπιά, να επιδίδεται σε εκδηλώσεις λατρείας για τους κλαρινίστες µας, τότε ψάχνεις τις απαντήσεις για να ερµηνεύσεις το φαινόµενο.
«Ο κόσµος δεν σταµατάει να αναζητάει τα αληθινά πράγµατα, την αδιαµεσολάβητη έκσταση, το µεράκλωµα και το γλέντι (ή τον καηµό) χωρίς προκαταλήψεις. Πιάνεις πολλές φορές τον εαυτό σου να λέει: “Το θέλω αυτό πολύ, µε συγκινεί!” και κάπως έτσι ξαναγυρνάµε στα δηµοτικά, τα νησιώτικα, τα µικρασιάτικα, τα ρεµπέτικα, τα λαϊκά», έδωσε µία εξήγηση στα «ΝΕΑ» ο Παντελής Θαλασσινός.
Η µαζική προσέλευση άρχισε από νωρίς. Ο κόσµος των πανηγυριών, ο κόσµος της εσωτερικής µετανάστευσης που ψάχνει την τύχη του στην Αθήνα, η δεύτερη και τρίτη γενιά των Ηπειρωτών δεν ξεχνάει την πατρίδα του. Είχαν την τιµητική τους άλλωστε. Επιβεβαιώνοντας και τη δύναµη της παράδοσης, τη δίψα του κόσµου για δεξιοτεχνία και για τα παλιά γνώριµα ακούσµατα.
Κόσµος στο τραπεζάκι µε τα βιβλία και τα CD: «Γιώργος Κωτσίνης, Χοροί Ελληνικοί», «Με κέντηµα δικό του, Πετρολούκας Χαλκιάς», «Τραγούδια και Σκοποί από τους Χουλιαράδες της Ηπείρου». Αν δεν τρυπώσω στα καµαρίνια, δεν κάνω δουλειά, σκέφτοµαι και σε χρόνο dt είµαι µαζί µε τους σολίστες του κλαρίνου και τους µουσικούς. Παρατηρώ τα καλογυαλισµένα παπούτσια. Τις απίστευτες κοστουµιές. «Ο σοβαρός καλλιτέχνης ντύνεται καλά για να τιµήσει το κοινό», µου είχε πει ο αείµνηστος κλαρινιτζής Γιάννης Βασιλόπουλος και το επιβεβαιώνω.
Παίζουν, ποζάρουν, πίνουν ουίσκι µε κόκα κόλα. Είναι ο Πετρολούκας Χαλκιάς απ’ το ∆ελβινάκι και τη µεγάλη πορεία σε Ελλάδα και Αµερική. Είναι ο δαιµονικός Νίκος Φιλιππίδης απ’ την Κόνιτσα, ο άνθρωπος που άρχισε να παίζει φλογέρα στα έξι του και έχει φτάσει σε Ηρώδειο και Επίδαυρο. Είναι ο σαραντάρης Γιώργος Κωτσίνης, της νεώτερης γενιάς µε καταγωγή απ’ το Πωγώνι, λαµπρές σπουδές και τώρα διευθυντής του τοµέα παραδοσιακής µουσικής στο Ωδείο Φ. Νάκας.
Είναι ο ∆ηµήτρης Κώτσικας απ’ τη Γαλατινή Κοζάνης που έχει δηµιουργήσει τα Χάλκινα Πνευστά Κοζάνης. «Θα παίξουµε πολλά και βέβαια τα δικά µας τα Πωγωνίσια», µου λέει ο Πετρολούκας, που δεν µπαίνει πρώτη φορά στο Μέγαρο, για την ακρίβεια τέταρτη και δύο στη Θεσσαλονίκη. Μαζί του είναι ο αδελφός του Αχιλλέας (θαυµάσιος βιολιστής) µε το µπαστούνι, ο λαουτιέρης Θανάσης Μαρκόπουλος απ’ το Μονοδέντρι, ο Σπύρος Αλεύροντας µε το ντέφι.
http://www.tanea.gr/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)