Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΣΧΑΤΟ  
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΠΕΙΤΑ
ΑΠΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ  ΜΕΡΕΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ  ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ 
ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ







ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Οικολογικό το λιμάνι του Πειραιά!


Από πρωταθλητής της ρύπανσης, το λιμάνι του Πειραιά μετατρέπεται ταχύτατα σε οικολογικό λιμάνι χάρη στην έμπνευση και την αξιοποίηση κάθε σύγχρονου προσφερόμενου τρόπου, από τον Πρόεδρο του και... διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Ανωμερίτη.

Ήδη, το πρώτο λιμάνι της χώρας, απέκτησε το πρώτο του κτίριο με φυτεμένο δώμα. Μια καταπράσινη ταράτσα με δεκάδες δενδρύλλια, εμφανίστηκε σαν πράσινη όαση στο νεόδμητο κτίριο του Εμπορευματικού Σταθμού (Προβλήτα Ι) στο Ν. Ικόνιο.

Σύμφωνα με την κεντρική διοίκηση του ΟΛΠ, πρόκειται για ένα παθητικό σύστημα προστασίας του κελύφους του κτιρίου με ειδικά φυτά, το οποίο μειώνει το ηλιακό και θερμικό πεδίο, ενώ ταυτόχρονα επηρεάζει θετικά και αισθητικά τον περιβάλλοντα χώρο, αναδεικνύοντας έτσι και την αρχιτεκτονική εμφάνιση του κτιρίου.

Το φθινόπωρο και μετά από διαγωνισμό προβλέπεται να φυτευτούν χιλιάδες δέντρα και φυτά ενώ στις οροφές κτιρίων του ΟΛΠ θα εγκατασταθεί φωτοβολταϊκό πάρκο δυναμικότητας 3kwp. Επίσης στο εμπορικό λιμάνι θα εγκατασταθεί θερμικο-ηλιακό κέντρο παραγωγής ενέργειας 11kwp, ενώ εκπονείται η τελική μελέτη για την ανάδειξη πρασίνου και στο εμπορικό λιμάνι στο Ικόνιο.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Ανωμερίτης, το λιμάνι του Πειραιά εντός του 2010 θα αρχίσει να μετατρέπεται σε ecoport με αυτές τις επιλεγμένες φιλοπεριβαλλοντικές δράσεις.

http://sarotiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_6707.html

ΒΟΛΟΣ- Αεροπλάνα χωρίς πιλότο στη μάχη της δασοπροστασίας


Στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία το έργο της δασοπροστασίας και της παρακολούθησης για το ενδεχόμενο εκδήλωσης πυρκαγιάς έχει ανατεθεί, εδώ και καιρό, σε μια ειδική ομάδα. Η ομάδα αυτή αποτελείται αποκλειστικά από μικρά αεροπλάνα, τα οποία εκτελούν αυτοματοποιημένες πτήσεις,... χωρίς πιλότους, πάνω από τις δασικές περιοχές και μέσα από ένα σύστημα καμερών παρακολουθούν οτιδήποτε συμβαίνει στο δάσος. Σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς, η ενεργοποίηση των δυνάμεων πυρόσβεσης είναι άμεση και οι συνέπειες μιας φωτιάς ελαχιστοποιούνται προτού αυτή επεκταθεί.

Τη συγκεκριμένη καλή πρακτική, που εφαρμόζεται με επιτυχία στην Ευρώπη, πληροφορήθηκαν πρόσφατα και οι υπεύθυνοι του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης και της Αναπτυξιακής Εταιρείας Μαγνησίας (ΚΕΚΑΝΕΜ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Πρότυπο Δάσος» (Model Forest), στο οποίο συμμετέχουν.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της μεταφοράς τεχνογνωσίας για την προστασία των δασών έμαθαν ότι η βόσκηση κοπαδιών ζώων, μέσα σ' ένα δάσος, μπορεί να μην είναι καταστροφική, όπως πίστευαν μέχρι σήμερα. «Σε περιπτώσεις δασών που είναι αρκετά ώριμα και οι κορμοί των δέντρων είναι αρκετά μεγάλοι, η βόσκηση των ζώων μπορεί να απαλλάξει τα δέντρα από τη χαμηλή βλάστηση, που επιβαρύνει την ανάπτυξη του δάσους», εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο υπεύθυνος ευρωπαϊκών προγραμμάτων της ΚΕΚΑΝΕΜ, Απόστολος Τσακνάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει ένας πλούσιος κατάλογος καλών πρακτικών, που εφαρμόζονται στο εξωτερικό και μπορούν να εφαρμοστούν και στην περιοχή του Πηλίου, με στόχο την προώθηση της βιώσιμης διαχείρισης των δασών. Μία ακόμη τέτοια πρακτική είναι, κατά την υλοτόμηση, η χρήση των κορυφών των δέντρων για την παραγωγή βιοκαυσίμων.

«Αυτή τη στιγμή λαμβάνουμε τεχνογνωσία από το Μεσογειακό Δίκτυο Προτύπων Δασών, στο οποίο συμμετέχουμε μαζί με 20 ακόμη χώρες και 50 δασικά οικοσυστήματα. Με την ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος 'Πρότυπο Δάσος', το 2012, θα έχουμε καταλήξει σε συγκεκριμένες προτάσεις που θα εφαρμοστούν στο Πήλιο. Παράλληλα, θα θέσουμε υποψηφιότητα για ένταξη στο Διεθνές Δίκτυο Πρότυπων Δασών, ένα δίκτυο που δημιούργησε η κυβέρνηση του Καναδά και θα παρέχει χρηματοδότηση για δράσεις δασοπροστασίας εσαεί», τονίζει από την πλευρά του ο διευθυντής της ΚΕΚΑΝΕΜ, Φανούριος Παναγόπουλος.

Το πρόγραμμα «Πρότυπο Δάσος» παρουσιάστηκε, σήμερα, μαζί με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιεί η ΚΕΚΑΝΕΜ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο νομάρχης Μαγνησίας, Απόστολος Παπατόλιας.

Πως θα πληρώνουμε τα νέα τέλη κυκλοφορίας - Ρυπαίνεις, πληρώνεις!


Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα κληθούν να βάλουν καλά οι ιδιοκτήτες οχημάτων καθώς αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Από το 2011 τα τέλη γίνονται... «πράσινα».
Κριτήρια για τα χρήματα που θα καλούνται... να καταβάλουν οι Έλληνες οδηγοί θα είναι η παλαιότητα του αυτοκινήτου τους, τα κυβικά του αλλά κυρίως οι εκπομπές ρύπων.

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης μελετά σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν από την 1η Ιανουαρίου του 2011, θα πληρώσουν τέλος κυκλοφορίας το οποίο θα προκύψει μόνο από τις εκπομπές ρύπων. Αντίθετα, για τα καινούργια αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2010, τα τέλη θα προκύψουν από τον κυβισμό.

Η αλλαγή του υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας δεν είναι -στις περισσότερες περιπτώσεις- υπέρ των οδηγών, ενώ υπάρχει και η πρόταση για αυξήσεις έως και 15%! Εκτός από την ώθηση που θα δοθεί στην αγορά των νέων και των ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα «πράσινα» τέλη εκτιμάται πως θα φέρουν στα κρατικά ταμεία τουλάχιστον 300 εκατομμύρια ευρώ.

http://sarotiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_3702.html

Βομβιστική επίθεση στον Αχμαντινετζάντ...

Ο τηλεοπτικός σταθμός Future του Λιβάνου, επικαλούμενος την ιρανική προεδρία, μετέδωσε ότι δέχθηκε βομβιστική επίθεση δέχθηκε η αυτοκινητοπομπή που μετέφερε τον ιρανό πρόεδρο Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ. Η ζωή του δεν τέθηκε σε κίνδυνο.
Ο τηλεοπτικός σταθμός Al Arabiya του Ντουμπάι μετέδωσε ότι ένας βομβιστής, ο οποίος και συνελήφθη, πέταξε εκρηκτικό μηχανισμό προς την αυτοκινητοπομπή.
Σύμφωνα το Al Arabiya, ο εκρηκτικός μηχανισμός χτύπησε αυτοκίνητο στο οποίο...
 επέβαιναν δημοσιογράφοι και προσωπικό του προεδρικού γραφείου.
Ο Αχμαντινετζάντ εμφανίστηκε σε απευθείας σύνδεση της ιρανικής τηλεόρασης σε αθλητική εγκατάσταση της πόλης Χαμαντάν στα δυτικά του Ιράν. Ο Ιρανός πρόεδρος φαινόταν καλά στην υγεία του και δεν έκανε καμία αναφορά στην επίθεση. 
http://press-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_7205.html
 

ΗΣΑΠ: «Κλειστόν μέχρι νεωτέρας»

ΠΑΝΟΣ ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣΤαλαιπωρία υφίστανται οι έλληνες επιβάτες αλλά και οι ξένοι τουρίστες που επιχείρησαν να μετακινηθούν με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο καθώς λόγω των έργων έχουν κλείσει αρκετοί κομβικοί σταθμοί, ενώ ακόμη και όπου γίνονται δρομολόγια οι συρμοί περνούν με μεγάλες καθυστερήσεις. 

Η ταλαιπωρία κορυφώνεται στα σημεία όπου οι επιβάτες υποχρεώνονται να μετακινηθούν με λεωφορειακές γραμμές αφού οι συγκοινωνίες λειτουργούν με το θερινό πρόγραμμα, με λίγα δρομολόγια και λίγα λεωφορεία. Ετσι παρατηρείται το φαινόμενο επιβάτες από δέκα τουλάχιστον βαγόνια να στριμώχνονται στην πράξη σε δύο (δηλαδή στα λεωφορεία) μέχρι τον επόμενο ανοιχτό σταθμό. Εως τη Δευτέρα 9 Αυγούστου θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Αττική- Φάληρο ενώ έως το τέλος του έτους θα είναι κλειστό το τμήμα από Αττική έως Μοναστηράκι, δηλαδή κλειστή τελείως και η Ομόνοια και η Βικτώρια.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες του ΗΣΑΠ μπορούν να πάρουν το μετρό στην Αττική για να κατέβουν π.χ. στην Ομόνοια, ή από την επόμενη εβδομάδα από το Μοναστηράκι, αλλά δεν μπορούν να συνεχίσουν για το λιμάνι του Πειραιά ή το αντίστροφο προς Κηφισιά.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ο ΟΑΣΑ δρομολογεί- για αυτό το διάστημα- τη λεωφορειακή γραμμή «Χ19», η οποία θα καλύψει το συγκοινωνιακό έργο από την Ομόνοια ως το Νέο Φάληρο, με ενδιάμεσες στάσεις κοντά στους σταθμούς του ηλεκτρικού. Η αφετηρία της γραμμής θα είναι επί της οδού Αθηνάς (μεταξύ Ομόνοιας και Λυκούργου) και το τέρμα της μπροστά από τον σταθμό ΗΣΑΠ του Νέου Φαλήρου. Η συχνότητα δρομολογίων θα είναι αντίστοιχη των συρμών του ΗΣΑΠ. Επίσης οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν και τις υφιστάμενες μόνιμες γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ. Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε ότι οι επιβάτες ετήσιας κάρτας απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικής χρήσης ΗΣΑΠ ΑΕ μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε λεωφορεία, τρόλεϊ και μετρό έως την ολοκλήρωση του έργου. Σημειώνεται ότι ο ΗΣΑΠ έχει αναστείλει και τη λειτουργία των μεταμεσονύχτιων δρομολογίων, που ίσχυε για τις Παρασκευές και τα Σάββατα, ενώ στους σταθμούς Περισσό και Πευκάκια οι διερχόμενοι συρμοί προς Πειραιά (κάθοδος) δεν θα πραγματοποιούν στάση.

Ο ΗΣΑΠ μεταφέρει περίπου 130 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο. Τα έργα εκσυγχρονισμού έχουν προϋπολογιστεί σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ και ενώ ο προγραμματισμός προέβλεπε να ολοκληρωθούν το πρώτο τρίμηνο του 2010, θα συνεχιστούν άγνωστο για πόσο ακόμη.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=346834&dt=04/08/2010#ixzz0vcguvRxZ
Το πάρτι των δήμων

Οι περισσότεροι πολίτες αυτής της χώρας το μόνο που γνωρίζουν για τον δήμο τους είναι ότι δεν έχει λεφτά. Η οικονομική διαχείριση των δήμων κρύβεται πίσω από δυσνόητους απολογισμούς και περίεργους κωδικούς. Μόνιμη δικαιολογία για τη χρεοκοπία ή τον υπέρμετρο δανεισμό είναι ότι «το κράτος δεν δίνει λεφτά». Λες και οι φορολογούμενοι όλης της χώρας οφείλουν να χρηματοδοτούν τα αναρίθμητα πανηγύρια των αρχόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τους ραδιοφωνικούς σταθμούς με μηδαμινή απήχηση και τα πολλά σκάνδαλα που ετησίως αποκαλύπτει η έκθεση των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Το πάρτι τέλειωσε και για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Οι δήμαρχοι οφείλουν να σεβαστούν εμπράκτως, δηλαδή με καλή διαχείριση, τα χρήματα των φορολογουμένων: να προχωρήσουν σε περικοπές δαπανών και να εισπράξουν τις οφειλές από δημοτικά τέλη, φόρους κ.λπ. Η κρίση, στην οποία συνέβαλε και η σπατάλη πολλών δημάρχων, δεν επιτρέπει άλλες επιλογές.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_17_04/08/2010_410327


Με το συμβολικό ποσό του ενός δολαρίου αγόρασε ο Σίντνεϊ Χάρμαν, ιδρυτής εταιρείας συσκευών ήχου, το αμερικανικό ειδησεογραφικό περιοδικό Newsweek.
O Χάρμαν θα καλύψει και τις ζημιές του περιοδικού, αν και ένα μέρος των υποχρεώσεων (κυρίως ασφαλιστικών) παραμένει στα χέρια της Washington Post Company.
Το περιοδικό ανήκε για 50 χρόνια στην Washington Post, αλλά η πτώση στα έσοδα και κυρίως στις κυκλοφορίες ανάγκασαν την μητρική εταιρεία να εξετάσει την πώλησή του.
Το 2009 οι ζημιές έφτασαν τα 30....

εκατομμύρια δολάρια. Ο Χάρμαν υποσχέθηκε ότι τα 350 άτομα που εργάζονται για το περιοδικό θα παραμείνουν στη θέση τους.
http://news24gr.blogspot.com/2010/08/newsweek.html

«Ασφυξία» στη Μόσχα

Στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων οχτώ ετών έφτασε το επίπεδο ποιότητας του αέρα στη Μόσχα, σύμφωνα με την κρατική υπηρεσία ελέγχου της ατμοσφαιρικής μόλυνσης, λόγω των πυρκαγιών που κατακαίνε τα δάση.

Οι καπνοί έφτασαν, μάλιστα, μέχρι και τις αποβάθρες του μετρό.

Στις 06:30 το πρωί, ελάχιστα κτίρια διακρίνονταν και τα αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν στους δρόμους της ρωσικής πρωτεύουσας με αναμμένα τα φώτα.

Παρά το γεγονός, πάντως, ότι η ορατότητα έχει μειωθεί στα 300 μέτρα, τα αεροδρόμια της πόλης λειτουργούν κανονικά, μετέδωσε το πρακτορείο Ιντερφαξ.


http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=161847&cid=5

Ασελγούσε σε ανηλίκους από το 2000


Από το 2000 χρησιμοποιούσε το διαδίκτυο για να προσεγγίζει ακόμα και με φυσική παρουσία νεαρούς, ηλικίας 13 – 17 ετών, ο 37χρονος που συνελήφθη τη Δευτέρα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Θεσσαλονίκης.

Όπως εξομολογήθηκε στους αστυνομικούς, σκοπός του ήταν η σεξουαλική συνεύρεση, η οποία σε περισσότερες από 15 φορές ήταν, όπως αποκάλυψε, επιτυχής.

Καθοριστική για τη σύλληψη του 37χρονου ήταν η καταγγελία μιας 39χρονης μητέρας, τον Ιανουάριο του 2009, ότι θύμα του είχε πέσει ο 13χρονος γιος της.

Όπως ανέφερε στην καταγγελία, ο γιος της είχε προσεγγιστεί από τον συλληφθέντα, ο οποίος, αφού τον δελέασε, προσφέροντας του δώρο, στη συνέχεια τον οδήγησε σπίτι του, όπου ασέλγησε σε βάρος του.

Ο 37χρονος, μάλιστα, επανήλθε στις αρχές του φετινού Μαΐου με ηλεκτρονική και τηλεφωνική επικοινωνία με τον 13χρονο.

Η σύλληψή του έγινε στην περιοχή της Τούμπας, ενώ στο κινητό του τηλέφωνο βρέθηκαν αποθηκευμένες φωτογραφίες με υλικό παιδικής πορνογραφίας.

Οι έρευνες για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης συνεχίζονται.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=161857&cid=4

Απάντηση της ΚΕΔΚΕ σε δημοσιεύματα σχετικά με τα χρέη των δήμων.


Το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν τα δημοσιεύματα που ομαδοποιούν τα χρέη των δήμων και των ΔΕΚΟ σε μία ενιαία "μαύρη τρύπα".

Για την αποκατάσταση της αλήθειας θα πρέπει να τονιστεί ότι:...

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, ο συνολικός δανεισμός των δήμων και κοινοτήτων δεν ξεπερνάει τα 1,7 δις €. Η συντριπτική πλειοψηφία των δανειακών υποχρεώσεων των ΟΤΑ εξυπηρετείται κανονικά και το ποσοστό των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων είναι περιορισμένο.

Παράλληλα θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι:

" Η Ελληνική ΤΑ έχει το μικρότερο, μετά τη Μάλτα, δανειακό βάρος σε όλη την Ευρώπη, σε σχέση με το ΑΕΠ. Είναι προφανές ότι ο δείκτης της δανειακής επιβάρυνσης των ΟΤΑ μειώνεται εάν συγκριθεί με το συνολικό δημοσιονομικό χρέος της χώρας.

" Οι δανειακές υποχρεώσεις των 1.034 σημερινών ΟΤΑ αντιστοιχούν στο 15% περίπου των δανειακών υποχρεώσεων μίας και μόνο ΔΕΚΟ, του ΟΣΕ.

Ένα νέο στοιχείο που προστέθηκε, σχετικά πρόσφατα, στη σχετική φιλολογία είναι οι οφειλές των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ προς τρίτους.

Το Υπουργείο Εσωτερικών υπολογίζει τις σημερινές οφειλές των δήμων προς τρίτους σε λιγότερο από 1 δις €. Θα πρέπει να τονιστεί ότι:

" Βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη οικονομική υποχρέωση ενός Δήμου προς τρίτους δεν σημαίνει αναγκαστικά ανεξόφλητη υποχρέωση ή αδυναμία εξυπηρέτησης της. Το ποσοστό των ανεξόφλητων, στο σύνολο των υποχρεώσεων των ΟΤΑ είναι πολύ περιορισμένο.

" Το σύνολο των υποχρεώσεων αντιπροσωπεύει περίπου το 15% των συνολικών εσόδων των ΟΤΑ. Ποσοστό ικανοποιητικό, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης.

" Το σύνολο των (ανεξόφλητων και μη) υποχρεώσεων των 1.034 ΟΤΑ της χώρας αντιπροσωπεύει περίπου το ετήσιο έλλειμμα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών.

Όλα τα παραπάνω πιστοποιούν ότι η Ελληνική ΤΑ δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο, όπως ορισμένες ΔΕΚΟ.

Εξάλλου, το περιορισμένο δανειακό βάρος των Ελληνικών ΟΤΑ δεν σημαίνει ότι ορισμένοι δήμοι δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα υπερχρέωσης. Οι δήμοι όμως αυτοί αντιπροσωπεύουν ποσοστό μικρότερο του 3% του συνόλου της ΤΑ και οι περισσότεροι από αυτούς, με τις προβλέψεις του "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ" για την εξυγίανσή τους, θα μπορέσουν να διαχειριστούν αποτελεσματικά την οικονομική τους κατάσταση.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι οι αναγνωρισμένες οφειλές του κεντρικού κράτους προς τους ΟΤΑ της χώρας φτάνουν στα 1,7 δις € και αποδίδονται, σύμφωνα με το νόμο, σε 8 ετήσιες δόσεις, ενώ οι φετινές περικοπές λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν το 1,2 δις €. Είναι προφανές ότι αν είχαν καλυφθεί οι υποχρεώσεις αυτές του κράτους προς τους ΟΤΑ, οι δανειακές επιβαρύνσεις τους και τα οικονομικά τους προβλήματα θα ήταν πολύ περιορισμένα.

http://sarotiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_888.html

Τελικός Ελληνικού Γκραν Πρι -Σήμερα στη Θήβα ο αγώνας με καλές συμμετοχές

Σήμερα Τετάρτη (4/8) πέφτει στο Δημοτικό Στάδιο Θηβών η «αυλαία» της εφετινής σειράς για το Ελληνικό Γκραν Πρι που έχει θεσπίσει ο ΣΕΓΑΣ, με στόχο να παρέχονται περισσότερες αγωνιστικές ευκαιρίες στους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες.
Τον τελικό αγώνα της σειράς με την επωνυμία «Χρήστος Βουδούρης» διοργανώνουν η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Βοιωτίας-Εύβοιας και ο Δήμος Θηβαίων σε συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ και αναμένεται η συμμετοχή κορυφαίων πρωταθλητών μας.
Για τη σειρά έχουν προηγηθεί οι αγώνες της Έδεσσας («Αλεξάνδρεια»), της Καβάλας («Δαβιτζόγλεια») και του Άργους Ορεστικού. Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα της Θήβας έχουν ολοκληρωθεί και αναμένεται να πάρουν μέρος αρκετοί γνωστοί πρωταθλητές και πρωταθλήτριές μας.
Στα 100μ ανδρών έχουν δηλωθεί για να αγωνιστούν μεταξύ άλλων οι Ευθύμης Στεργιούλης (ΑΟ Μεγάρων), Παναγιώτης Σαρρής (ΠΓΣ), Μανώλης Κουτσουκλάκης (ΑΟ Κύδων), Κώστας Βογιατζάκης, Θεόπιστος Μαυρίδης (ΜΕΑΣ Τρίτων) και Τάσος Φράγκος (Πίνδαρος Θήβας).
Ο Παντελής Μελαχροινούδης (ΠΓΣ), ο Γιώργος Οικονομίδης (Πανιώνιος), ο Γιάννης Ντόβολης (ΓΣ Ηρακλής) και ο Γιάννης Σταματελόπουλος (ΕΚΑ Δωδώνη) θα αγωνιστούν στα 400μ, ενώ στα 800μ θα πάρουν μέρος ο Ευθύμης Παπαδόπουλος (ΓΣ Ηλιούπολης) και ο Ανδρέας Δημητράκης (ΓΣ Γλυφάδας).
Ο Μιχάλης Γελασάκης (ΟΣΦΠ) και ο Μανώλης Μουστάκας (ΟΣΦΠ) θα τρέξουν στα 3.000μ, ενώ Θεόπιστος Μαυρίδης (ΜΕΑΑΣ Τρίτων) και Αλέξανδρος Θεοφανόφ (ΟΣΦΠ) θα αγωνιστούν στα 110μ εμπόδια. Στο μήκος θα πάρουν μέρος οι Γιώργος Τσάκωνας (ΟΣΦΠ), Σάββας Διακονικόλας (Υγεία Ρόδου) και Μιχάλης Μερτζανίδης (ΕΑΡ), στο ύψος ο Δημήτρης Χονδροκούκης (ΟΣΦΠ) και ο Χαράλαμπος Συντζάκης (ΑΣΕ Δούκα) και στον ακοντισμό οι Γιώργος Ηλτσιος (ΟΣΦΠ) και Κώστας Βερτούδος.
Στις γυναίκες, τώρα, θα μετάσχουν στα 100μ οι Μαρία Μπελιμπασάκη (Σητειακός ΑΟ), Θεοδοσία Νακοπούλου (Ερμής Σχηματαρίου) και Σοφία Κήτα (Ολυμπιάδα Κομοτηνής, στα 200μ η Ανδριάννα Φέρρα (ΟΣΦΠ) και στα 100μ εμπόδια η Ολυμπία Πετσούδη.
Η Χριστίνα Χαντζή (ΕΑΡ) θα τρέξει στα 400μ εμπόδια, μαζί με την Θεοδοσία Νακοπούλου (Ερμής Σχηματαρίου), στο μήκος οι Ευαγγελία Γαλένη (ΑΣ Αρης), Χάιδω Αλεξούλη (ΑΣ Πελασγός), Ελένη Καφούρου και στο ύψος η Σουλτάνα Παπασωτηρίου (ΜΕΑΣ Τρίτων), ενώ στο τριπλούν οι Ιωάννα Γραμματικοπούλου (ΟΣΦΠ), Κατερίνα Βέργου (ΓΣ Βόλου) και Ευαγγελία Γαλένη.
Στη σφαιροβολία θα πάρουν μέρος η Χρυσή Μωϋσίδου (ΠΑΟ) και η Ευαγγελία Σοφάνη (ΠΓΣ), στη δισκοβολία η Μάγδα Κομότογλου (ΠΑΟ), η Δώρα Καλπακίδου (ΟΣΦΠ), η Ευαγγελία Σοφάνη και στον ακοντισμό η Αγγελική Τσιολακούδη (ΕΑΡ).
Τα αγωνίσματα που θα διεξαχθούν στον τελικό είναι:
Ανδρών : 100μ, 200μ, 400μ, 1500μ, 3000μ, 110μ εμπ., Μήκος, Υψος, Σφαιροβολία, Ακοντισμός.
Γυναικών: 100μ, 100μ, 1500μ, 100μ εμπ, Μήκος, Τριπλούν, Κοντώ, Σφαιροβολία, Δισκοβολία, Ακοντισμός.
Εκτός Βαθμολογίας του Γκραν Πρι θα διεξαχθούν τα 200μ (Γ), 400μ εμπ (Γ) και 800μ (Α).
Ώρα έναρξης 18:00 μ.μ.

http://thiva-press.blogspot.com/2010/08/blog-post_5706.html